|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kan jeg så nå og glemme hagen i tre uker?Som tittelen sier: Jeg har gått på en skikkelig frø-smell og har masse herlige og spennende grønnsaker som jeg har SÅ lyst til å så, men nå reiser jeg på ferie og blir borte i nesten tre uker. Kan jeg så nå, legge fiberduk over og sørge for at det blir vannet hver dag? Trenger salat, gulrøtter, bønner, beter og vårløk mer TLC i løpet av de tre første ukene?
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Kan jeg så nå og glemme hagen i tre uker?Det kjem an på vêret. Enkelt og greit.
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Kan jeg så nå og glemme hagen i tre uker?Så lenge det ikke er fare for frost så skal nok det gå bra.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg så nå og glemme hagen i tre uker?Det går nok bra, det. Jeg ville ikke vannet daglig med mindre det blir ekstremt varmt. Be vannehjelpen din sjekke og vanne ved behov. Jorda skal være fuktig, men ikke søkkvåt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|