|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Klokke fra Garmin eller Samsung?Jeg vil ha en slik fancy klokke, men er veldig sær når det gjelder utseende.
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Klokke fra Garmin eller Samsung?Galaxy har ikke verdens beste batterikapasitet. Jeg må lade den hele føkkings tiden. Ellers elsker jeg den, men det er jo først og fremst en smartklokke ...
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Klokke fra Garmin eller Samsung?Jeg lader galaxy hver natt. Har aldri sett noe til disse fire dagene med batterikapasitet som de lover. Ergo bruker jeg den heller ikke til søvmmåling, men hører andre får til å bruke den i mange dager uten lading, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klokke fra Garmin eller Samsung?Jeg har Garmin, mannen har Samsung. Hovedforskjellen på våre er vel at hans er smarklokke, og at han da kan både ringe, skrive meldinger etc, via den. Mi gir varsler på både anrop og de appene jeg har satt den opp mot, men jeg kan ikke foreta meg noe via den.
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Klokke fra Garmin eller Samsung?
Jeg er også veldig fornøyd med Garmin. Har modellen før din, Garmin 5s. Kan absolutt anbefale den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Klokke fra Garmin eller Samsung?Jeg er også veldig fornøyd med Garmin. Har hakket gamlere enn fenix5-ene (forerunner 235), har hatt den i over 3 år og det er først de siste månedene at batteriet har blitt marginalt dårligere (ca 2-3 timer GPS-modus i uka og lader nå hver uke, kontra hver 10-14 dag i starten).
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Klokke fra Garmin eller Samsung?Jeg er veldig fornøyd med Garmin vivomove HR, men angrer litt på at jeg ikke valgte med GPS. Jeg bruker bare klokken til pulsmåling, og det er mer enn bra nok for vanlige mosjonister, tenker nå jeg. Kommer litt an på hvor viktig pulsmåling er for deg, selvsagt.
![]() |
#15 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Klokke fra Garmin eller Samsung?Slår et slag for den du har slått fra deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Klokke fra Garmin eller Samsung?Jeg har en rosa samsung watch, og den er skikkelig lekker i tillegg til å være helt fantastisk. Må lade ofte, men det går fort å lade. Jeg legger den til lading når jeg dusjer på morgenen og ofte når vi spiser middag.
![]() |
|
|