|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Tar du rattet?Inspirert av annen tråd her: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du rattet?Ok, om vi skal ut å kjøre sammen her, jeg og mannen, så er det stort sett han som kjører. Men det går ikke på det at jeg ikke vil, eller at han slipper meg til. Han er kronisk bilgal, og elsker å kjøre, og jeg nyter å være passasjer.
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Tar du rattet?Ja til det meste. Har aldri rygget med henger, da.
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Tar du rattet?Jeg kjører mest av oss to. Alene. Når vi kjører sammen er det mest han, men det er helt greit for meg. Kjører sjelden i Oslo Sentrum. Jobber i Nydalen, synes det er enklere å parkere bilen der og ta banen. Kjører nesten 30 000 km i året.
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Tar du rattet?Jeg liker ikke å kjøre bil og kjører minst mulig om jeg ikke må. Jeg kjører i byn, på motorvei og på landeveier, lukeparkerer om jeg får fred og ro, kjører på halvlange (3 t) turer om jeg må, men jeg er aller helst passasjer. Mannen og eldste datter elsker å kjøre bil, så jeg slipper ofte unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Tar du rattet?Det tok mange år før Drømmemannen tok seg tid til å ta lappen. Så det var aldri noe tema, jeg kjørte overalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Tar du rattet?Ja, det er gjerne jeg som kjører, spesielt på småturer. Når vi kjører lengre liker han å kjøre fordi han syns det er kjedelig å sitte på og det gjør meg ingenting å sitte og lese eller se på mobilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Tar du rattet?Jeg har kjørt og hatt bil siden jeg var atten-nitten, og tenkt på bilen som mitt frihetssymbol. Kan dra hvorsomhelst og nårsomhelst når man har egen bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tar du rattet?Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner? Vi kjører ca like mye.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 25-06-19 kl 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
can-jur
|
![]() Sv: Tar du rattet?Inspirert av annen tråd her:
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Tar du rattet?Jeg kjørte lastebil en gang. En svær en. Uten å ha lappen. Rygga den på plass og slikt. Men det var i affekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tar du rattet?
Man vet jo ikke hva man kan før man har prøvd. Hvor vanskelig kan det være å kjøre en lastebil eller buss? Ta den tiden det tar og prøve seg frem.
![]() |
#16 |
tankefull
|
![]() Sv: Tar du rattet?Jeg er ikke spesielt glad i å kjøre bil, så det er stort sett mannen som kjører av oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Tar du rattet?Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner?
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Tar du rattet?Jeg kjører helst buss, tog eller sykkel - hvis jeg ikke jogger.
![]() |
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Tar du rattet?Har ikke førerkort, så jeg tar ikke i noe av det.
![]() |
#20 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Tar du rattet?Ja, jeg kjører alltid. Jeg LIKER ikke å kjøre i byen, men gjør det likevel. Elsker langturer, motorveier og landeveier. Jeg kjører alltid på ferie. Begynner å bli ganske god på lukeparkering, og rygger med henger hvis jeg absolutt må, men jeg foretrekker å koble av hengeren, snu bilen, og koble den på igjen . |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|