|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Er det noen steder?
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Jeg Er ikke redd som sådan, men av de steder jeg misliker mest å kjøre, så det det i sentrumsgatene i Oslo, mest pga trikker med påkjørsrett og fotgjengere som kommer vimsende, og de vanvittig smale sykkelstiene Oslo opererer med. Jeg er ikke redd, men må tilstå det stresser meg.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?
Dette. Og så må jeg innrømme at det for en stor del er tanken på parkering som stresser meg.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Liker ikke tunnelene på E39 og ei heller Rennfast.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Skummelt er å ta i, men jeg trives ikke kjempegodt på mørke, glatte veier i tett snødrev, med elg som bare står og venter på å sprette ut i veien foran meg.
![]() |
#7 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?
Jepp. Eneste gangen jeg har vært redd i bil var over fjellet med en meter sikt i fullt snødrev og veier som ble fokket over så man omtrent ikke så hvor man skulle kjøre. Ellers synes jeg det meste er greit.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Ikkeno' sted. Jeg har høydeskrekk og liker derfor ikke broer, men de er jo rent kjøreteknisk svært greie å kjøre over, da. Rett frem lissom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Jeg er minst glad i å kjøre på bygda hvor det er møtende trafikk, svingete og til dels uoversiktlig og høy fartsgrense. Det jeg er aller, aller mest redd for er møteulykke.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Jeg synes veldig lange tunneller er litt ekle å kjøre i. Men ellers kan jeg ikke komme på noe spesielt. Jeg kan dog få litt fort panikk hvis jeg ikke vet hvor jeg skal kjøre, samme hvor det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Glatt og mørkt vinterføre liker jeg ikke. Regn, natt, langt eller høyt gjør meg ingenting.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Earthling
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Svingete vestlandsveier og mørke tunneller i distrikts-Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Enda en som trener
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Liker ikke å kjøre når det er mørkt/regn. Kun fordi jeg da ser dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Parkeringshus. De er så trange! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Da jeg tok lappen viste det seg at jeg har en uforklarlig, tidligere uoppdaget frykt for tunneler. Den gir seg bare utslag når jeg kjører selv, og sitter bare i kroppen, ikke i hodet. Veldig pussig å bevitne fra «innsiden».
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?
Jeg og. Spesiellt undervannstunell. Og broer. Derfor har jeg, smart som jeg er, lagt opp en rute på sommerens roadtrip der jeg må kjøre på en bro som blir til en undervannstunell som blir til en bro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Jeg elsker å kjøre og takler trafikk bra, men jeg ble litt svett av rushtrafikken i Los Angeles.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?
Det var intenst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?To skumle steder jeg har kjørt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Sånn værmessig så digger jeg ikke akkurat å kjøre i tett snøvær. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|