|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Jeg er ekstremt lite oppdatert på den fronten. Hva har man, og hva er mest hensiktsmessig utstyr for å høre på musikk hjemme nu til dags?
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?iPhone og ørepropper. Er jeg skikkelig gæren kobler jeg telefonen på DAB-radioer eller TV.
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Jeg har en Nad forsterker og Dali gulvhøytalere. Bruker stort sett YouTube på TVen, hvis jeg en sjelden gang spilller en cd bruker jeg Ps4. Men jeg er ikke spesielt oppdatert.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 01-07-19 kl 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Vi har en Sonos play 5 på stua, og Sonos play 1 på alle soverom og bad. Veldig deilig å kunne spille av hva som helst når som helst hvor som helst!
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Sonos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Vi har akkurat kjøpt oss en Geneva DAB-sak. Så litt på Sonos, men vi ville at man skulle kunne bruke FM-radio på den også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Jeg har et par relativt dyre høyttalere med forsterker, og tilkoblet LP-spiller. Det er ikke ofte jeg bruker LP-spilleren dessverre. Men oftest trenger jeg ikke super lyd og bruker Spotify som er koblet til høyttalerne via Chromecast.
![]() |
![]() |
#11 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?En lydplanke under tv som mobilen kan kobles til med Bluetooth.
![]() |
#12 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Spotify på iphonen, og sonos strategisk plassert rundtomkring.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?På soverommet og på kjøkkenet har vi et par google home enheter. I stua har vi en audiopro høytaler som har en chromecast audio tilkoblet. Og så har vi masse ulike headset og ørepropper. Ungene har noen bluetooth-høytalere på rommene. Vi har også en DAB-radio, men den brukes lite. Mannen har brukt den litt i kjelleren mens han jobber der, men ellers blir det mest musikkstrømming og podcaster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Mobil og øreplugger.
![]() |
#15 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Det meste styres via Alexa. Lydplanke i den ene stuen, en Klipsch høytaler, Alexa Echo Tap og diverse Echos og Dots rundt omkring i huset. Styres enten via stemme eller mobil.
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Vi har en enel DAB radio på kjøkkenet også, den bruker mannen hver gang han lager mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?-Samsung Multiroom trådløst høytalersystem, som jeg styrer med Spotify fra mobilen, i stua.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?Vi har to store høytalere på stua med forsterker som er koblet til pc. For digitalt musikkarkiv, spotify, radio og denslags. Har også platespiller for mannen har samlet plater hele livet. Jeg har faktisk gjort om en gammel stor kiste som jeg fikk av min far til stereobenk. I den kista fant vi et hemmelig rom og håpet på gull og edelstener, men neida. Der lå over hundre år gamle helsekortaktige opplysninger på gamle slektninger. Men litt kult for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?
Flere av slaget faktisk, derav den ene synes at rock alà Kizz, Green Day og Metallica er det fineste i verden....
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?
![]() |
|
|