|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapI dag har jeg et mindre smart spørsmål... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En anelse distre
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapHer finner jeg selv noe info: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapEr kjøleskapet langt unna vasken? Tipper rørlegger må til, men kan ikke skjønne at det skal bli så fryktelig dyrt for ekstra vanntilførsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapJeg ville kjøpt et kjøleskap som har dunk man fyller opp inni, ikke vanntilførsel.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapJeg har LG-skap med egen tank, så det finnes.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapVi har også LG med vanntank, superenkelt og godt å slippe bekymre seg for lekkasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapBurde ikke være noe mer hokuspokus enn når man får seg oppvaskmaskin som skal kobles? Det koster sikkert litt, men burde ikke være noen stor sak om dere først har plass til skapet. Da vi installerte oppvaskmaskin i gammelt kjøkken, koblet han på under vasken og førte røret ut i bakenenden av kjk skapene. Husker ikke hva det kosta, så en formue kan det ikke ha vært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En anelse distre
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapJa. Må kobles med vannsikring for å unngå vannskader. Tar ingen sjanser. Kjøleskapet er jo kjøpt og pakket ut, så jeg får jeg bare gjøre det beste utav det., selv om det vil koste. Får sende en forespørsel til jentas storebrødre, de er begge rørleggere, og vil vel ha en viss innsikt i hva det vil koste meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En anelse distre
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskap
Ja, nå fant jeg også! Mulig det var utsolgt en stund.
![]() |
#13 |
En anelse distre
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapIngen av de plassene, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapVi har koblet kjøleskap på vannet, vet ikke hvor mye det kostet, men det er jo helt genialt. Ville undersøkt pris på montering.
![]() |
#16 |
En anelse distre
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapTror jeg skal bli godt fornøyd, selv om jeg må bruke noen kroner til for å koble til vannet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan koble til vanntilførsel til kjøleskapDet er ofte ikke så friskt, siden det blir stående i rørene. Og man kan bytte på tanken hver dag om man vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|