|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lage hull i vegg inni langskap på kjøkken?Min klønete vei mot å klare meg selv fortsetter. Jeg har tatt ut innbyggingskjøkeskapet og hadde gode planer om å kjøpe hyller på IKEA slik at det kunne bli et matskap i stedet. Jeg oppdaget raskt da jeg fikk ut kjøleskapet at dette er lettere sagt enn gjort. Jeg var så sikker på at det var hull til plater, men det var det da ikke, bare hull for å feste kjøleskap i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Lage hull i vegg inni langskap på kjøkken?Det er sannsynligvis spon, så jeg tror det blir ødelagt. Jeg tror du må kjøpe et nytt 60 cm bredt skap med hyller og skapdører, og sette inn det.
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage hull i vegg inni langskap på kjøkken?Du finner ikke trådhyller som kan passe, da? Finnes i litt ulike mål både på biltema og obs bygg og sånn.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage hull i vegg inni langskap på kjøkken?Nå fant jeg den jeg har, finnes i ulike høyder: https://www.ikea.com/no/no/p/dynan-h...vit-s39183391/
![]() |
#6 |
En anelse distre
![]() Sv: Lage hull i vegg inni langskap på kjøkken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage hull i vegg inni langskap på kjøkken?Er det IKEA-kjøkken? Ny eller gammel type? Hvis det er ny type tipper jeg man kan bruke den innredningen som selges på IKEA nå. Tror ikke det skal være noe problem å lage hull selv så lenge man er nøye med målebåndet. De vanlige skrogene til IKEA er jo også spon og de tåler skuffer og hyller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En anelse distre
![]() Sv: Lage hull i vegg inni langskap på kjøkken?Jeg tror ikke det er IKEA, men jeg greier heller ikke å finne ut hvor kjøkkenet er fra. Det ble trolig montert samtidig som det ble bygd her i 2004/2005. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|