|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() PostkortLegger det her, for det er jo en form for kommunikasjon, "gammeldags"-kommunikasjon.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 28-07-19 kl 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PostkortÅ herregud, postkort
![]() |
#3 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PostkortVi har gjort det et par ganger med gutta. De har skrevt kort til sine besteforeldre. Vi har som regel kommet hjem før kortene, men vi bor ikke i samme by som dem så det har gått greit. Gutta har satt pris på å velge hvert sitt kort og tror besteforeldre har satt pris på å få dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lettere utlada
|
![]() Sv: PostkortÅ, det var det kjekkeste jeg visste, når jeg fikk feriekort fra familie og venner.
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: PostkortVi sendte 8 postkort fra ferien vår i sommer.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: PostkortJeg husker en gang i ungdommen min bestevenn var på ferie i USA, han sendte meg et postkort om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: PostkortSetter sannelig det også inn på notatet jeg har som huskeliste til neste års sommer. For postkort er koselig.
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: PostkortSender alltid 2-3 postkort når vi er på ferie.
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: PostkortPostkort : hjerter:
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: PostkortDet har ikke skjedd på årevis, verken fått eller sendt. Jeg tenkte på det da vi var på ferie i sommer, at det egentlig er synd den skikken dør ut. Neste sommer trur jeg jeg skal ta med et frimerkehefte hjemmefra, så er det ingen unnskyldning til ikke å sende (gitt at vi har Norgesferie da også). Ellers har det vel kommet en sånn betal-pr-mobil-og-før-opp-kode-ordning, det kan kanskje funke.
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: PostkortKan ikke huske sist jeg hverken sendte eller fikk postkort. Har ikke skjedd siden jeg flyttet fra England ihvertfall. Dvs. jeg har fått julekort fra Australia de siste årene da.
![]() |
#12 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: PostkortVi sendte ett i sommer.
![]() |
#13 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PostkortJa, vi sender fortsatt noen postkort. Datteren min sender til noen av vennene sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Postkort
Det funker kjempebra. Merkelig at det ikke er reklamert for bedre, for det er virkelig genialt. Å få tak i ekte frimerker er helt håpløst.
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: PostkortVi sender alltid kort, ja. I år droppet barna å sende til venner. Vi sendte fire kort til eldre familiemedlemmer, men de ble sendt fra Norge for vi fant ikke frimerker.
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: PostkortGrunnen til at jeg syntes postkort er koselig er at det føles mer personlig enn et innlegg på FB, Insta og snap, jeg er fryktelig dårlig på sosiale medier i ferien, men mannen er ivrig og tagger meg.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 29-07-19 kl 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: PostkortSendte sist for et par år siden, fra et av takene på Peterskirken, der var postkort, frimerker og en postkasse på samme sted.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: PostkortPostkort er kjempekoselig, men som du sier, ikke alltid like lett å få til. Vi får alltid fra to stykker, og skal sannelig bli bedre på å sende også.
![]() |
#19 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PostkortJentene (3,5 og 8) har sendt kort til fetterne sine på hver side av familien, samt til bestevenninnene sine. Betalte 30DKK i porto per stykk, hadde sendt til fler om prisen ikke hadde vært så stiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: PostkortVi hadde ambisjoner i år, men det er jo et styr å få tak i frimerker. Så det gikk til slutt i glemmeboka.
![]() |
|
|