![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Epoq kjøkkenEr det noen som har erfaring med epoq kjøkken?
![]() |
#2 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Epoq kjøkkenEt vennepar har slitt noe veldig med bestilling, montering og reklamasjon og ville nok ropt ut at dere burde styre unna. ALT har tatt lang tid, veldig mye ble feilbestilt av Elkjøp, i flere omganger. Tror det tok et år før alt var på plass slik det skulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Epoq kjøkken
Kan bare skrive under på dette. Elkjøp/Epoq anbefalte Montera for monteringsjobben og vi hadde den VERSTE opplevelsen med dem. Kjøkkenet var ikke ferdigstilt før 5 (!!!) måneder etter den datoen de først hadde sagt, 8 måneder etter at vi kjøpte kjøkkenet. Det var skader og feil og masse rar og upresis jobbing hele veien - jeg hadde seriøst gjort en bedre jobb selv (!). Masse som måtte gøres om igjen og deler som måtte bestilles opp på nytt - og ventes på - fordi de gorde feil eller skadet delene. Og det var jo kaos her i mellomtiden, vi hadde et ikke-brukbart kjøkken hele den perioden. . Montørene skadet dessuten både vårt nye kjøleskap og oppvaskmaskin som var pakket inn i ny emballasjen da de satte igang,. Det tok ca ett år før alt var på plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Epoq kjøkkenMelder meg på i avbefalingsgjengen, etter å ha vært vitne til hva et par i nær familie med oss opplevde da de skulle ha nytt kjøkken. De bestile Epoq gjennom Elkjøp, og for å slippe unna med minst mulig arbeid, bestilte de også montering. Herre min for noe styr det ble med det kjøkkenet, med stadige feilleveranser og med montører som overhodet ikke hadde peiling på hva de gjorde i første omgang, og som endte opp med å lage store hull i stuetaket i deres nyoppussede leilighet - under montering av kjøkken.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Epoq kjøkkenVi har det, og er godt fornøgd. Vi monterer sjølv, ikkje vanskeleg, men kanskje litt meir jobb enn IKEA vi har sett saman før. Vi fekk det vi skulle, med unntak av eir par hengsler som vi fekk i handa då vi sa frå på Elkjøp. Vi kjøpte då det var 25% rabatt, omtrent pris som IKEA då meiner eg.
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Epoq kjøkkenBroren min har Epoq. De er godt fornøyd nå, men jeg husker at det var mye styr med bestilling og montering hos dem også - uten at jeg husker detaljene.
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Epoq kjøkkenEt familiemedlem jobber hos elkjøp og har derfor veldig god tilgang på epoq. Han valgte IKEA da de renoverte kjøkkenet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Epoq kjøkkenVi har epoq kjøkken, og er godt fornøyd. Var en del styr med å få rett benkeplate, på tredje forsøk fikk vi det vi bestilte. Snekkeren vi leide via Elkjøp var et sant mareritt, men det er en annen historie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Epoq kjøkkenDet stod helt nytt epoq-kjøkken her da vi kjøpte leiligheten. Jeg er veldig fornøyd med designet, men ville aldri valgt det selv. Bærer preg av dårligere kvalitet enn mange andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Epoq kjøkkenStedatter har kjøpt det til leiligheten som de kjøpte i fjor. De lot seg friste av godt tilbud på kjøkken siden de kjøpte hvitevarer på Elkjøp.
![]() |
|
|