|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Liker dere campingferier?Inspirert av Maribos tråd så ble jeg nysgjerrig på hvordan det står til med campinginterressene her inne på forumet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Liker dere campingferier?Om jeg liker camping? Hahahaha! Nei. Jeg liker å sove komfortabelt, og jeg liker å ha dusj og vannklosett så nært at jeg kan gå naken ut om natten om jeg har ærend.
|
|
|
#3 |
|
I farta!!
|
Sv: Liker dere campingferier?Vi liker camping
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg er oppvokst med teltferier. Det var supert. I voksen alder har jeg kun testet 1 gang; 16 dager camping i Nord-Norge for 3 år siden. Da var jeg attpåtil gravid. Det var kjempeflott. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Liker dere campingferier?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere campingferier?Vi har hatt campingvogn i mange år, og stortrives. Nå står vogna på et turistsenter og vi bruker den som hytte. Ungene har alltid elsket å være med, jeg tror det er for at vi var så nære hverandre. De sovent mens vi voksne satt og pratet.
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Liker dere campingferier?
Jeg også. Og jeg er nok fordomsfull, for jeg har aldri prøvd. Men du vet Mosvangen Camping? Ikke søren om jeg hadde trivdes i de hyttene der! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Liker dere campingferier?Dessuten er det uaktuelt pga gresspollenallergi. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg elsker camping. Men i vogn, ikke telt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Liker dere campingferier?NEI!! Jeg vil heller spise rått smalahove enn å ligge i telt. Campingvong med do og dusj er greit, samme med hytte (med dusj og ordentlig do). Teltturer er et sant helvete. Jeg føler meg skitten og ekkel. Men så spiser jeg ostepop med gaffel eller hansker også da.
|
|
|
#12 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Liker dere campingferier?Når man leier campinghytter, må man vaske seg inn og vaske seg ut. Med egen hytte på hjul er det mye lettere. Man stopper og tar hvilepauser når det er behov, man kan lage middag hvor som helst. Og man slipper den uendelige vaskingen.
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
Re: Sv: Liker dere campingferier?.... Sist redigert av lil'c : 29-07-07 kl 14:52. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Re: Sv: Liker dere campingferier?Nei, full av fordommar mot campingliv.
|
|
|
#15 |
|
I mål
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg er så fordomsfull at jeg synes det er helt annerledes med telt enn med vogn. Det er antagelig enda verre enn å ha fordommer mot alt campingliv |
|
|
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Re: Sv: Liker dere campingferier?Jeg hater i hvert fall å sove i telt (og jeg har prøvd). Teltferie er uaktuelt. Jeg har ikke prøvd meg på campingvogn/-bil, men ser liksom ikke helt for meg at det er noe for oss heller.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Liker dere campingferier?Har kun campert en vinter. Dvs. weekend-campert en vinter da jeg var weekend-skibum en sesong i Trysil i ungdommen. Det var ok. Campingen altsaa. Hverken mer eller mindre. Liker hoteller bedre jeg. Luksusdyr.
|
|
|
#18 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Liker dere campingferier?Tja, jeg vet ikke helt. Campingvognene har jo blitt som små luksushytter, så det og telt er ikke sammenlignbart. Vi besøkte Daftø på dagstur hjem fra Danmark i år, og den plassen var noe helt for seg selv da |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
Re: Sv: Liker dere campingferier?