|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() bb- cc- eller andre bokstavkremerInnlegg av Frøy om sminke? Nei, nå går jorden under.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerJeg bruker en fra Esteé Lauder som heter "Day Wear - multi protection anti-oxidant sheer tint release moisturizer". Jeg bruker den oppå vanlig dagkrem, men det kan hende at det egentlig ikke trengs.
![]() |
![]() |
#3 |
♡
|
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerØnsker jeg meg og. Jeg fikser ikke foundation og pudder. Synes det fremhever mer enn det skjuler og jeg klarer ikke følelsen av at huden ikke får puste, som jeg har opplevd med noen produkter.
![]() |
#4 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerJeg har en fra Bare Minerals, som heter Bare Skin. Den er ganske flytende og må legges på med svamp. Jeg synes at den dekker ujevnheter uten at inntrykket er at huden er veldig sminket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerJeg har en fra YSL, bb-cream. Den har jeg kjøpt flere fanger. En svart tube. I tillegg har jeg vært fornøyd med Decleor sin bb-cream også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerHar brukt garnier sin og vært fornøyd med den. Nå er jeg tilbake på Origins sin ginzingBruker Tikei sitt "pudder" eller veil over, for jeg synes det er ganske greit å bruke, synes ikke det fremhever noe. Legger seg som et slør over sminken og det gjør at jeg ikke er redd for å legge litt for mye blush eller annet fordi jeg vet at sløret legger seg oppå og demper alt.
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerKjøpte Rosalic CC creme fra La Roche Posay etter tips her og er godt fornøyd. Lett, nesten usynlig, SPF og veldig drøy. Jeg får lett kviser, men ikke av denne. Det skal sies at jeg har ikke prøvd mange, bruker lite og sjeldent.
![]() |
#10 |
Boler'o?
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerJeg bruker fingrene når jeg tar på min krem.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerJeg liker også Origins sine; både den sindrome linker til og den som har faktor 15. Disse ser naturlige ut (sper dem med en dråpe vanlig fuktighetskrem om jeg føler meg ekstra blek i utgangspunktet) og føles ikke på huden. Alle BB-kremer jeg har prøvd gir meg derimot følelsen av å ha sparkel i fjeset.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremer
YSL sin er den aller beste. Har prøvd mange, men aldri kjøpt noe annet etter at jeg fant denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerTror cckremen er tynnere i konsistensen. Jeg bruker cckremen og smører den ut sammen med vanlig dagkrem. Har en eldre utgave av den Maverick linker til.
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremer
BB har litt farge, og CC korrigerer rødhet o.l. såvidt jeg har skjønt. https://fashionista.com/2013/04/the-...b-cc-dd-creams
![]() |
#18 |
🎈
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerJeg bruker L`Occitane sin CC-krem. Elsker den! Forstår meg ikke på sparkling av fjes, så jeg har prøvd en del ulike varianter av BB/CC siden jeg har en idé om at det er en enkel tilnærming til mine manglende sminkekunnskaper. L`Occitane sin er den absolutt beste jeg har prøvd. Er ikke så glad i prisen da, men den er veldig drøy. Og et stort pluss at den har solfaktor 20! Jeg har litt røde kinn så for meg er CC bedre enn BB.
![]() |
#19 |
Tatt på
|
![]() Sv: bb- cc- eller andre bokstavkremerJeg også bruker Garnier sin BB krem, type light. På sommeren trenger jeg ikke dagkrem under, men på vinteren må jeg ha ekstra fukt.
![]() |
|
|