|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Grått hår, eller Grombre om du vilGrombre har blitt min nye favorittfølgetag på insta, masse flotte damer som dropper hårfarge. Eg lagar derfor denne tråden som noko meir positivt og kanskje inspirerande enn "Ser alle gamle ut med grått hår?"-tråden.
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilJeg har farget håret de siste årene, men nå er jeg lei av å styre med det så nå skal det få vokse ut.
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilFølger her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilJeg farger heller ikke håret lenger og skulle gjerne også hatt gode produkter til de stive, sprø grå hårene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilJeg har sluttet å farge håret og jeg stortrives med mine grå hår. De er jevnt fordelt og gir hårmanken min en interessant nyanse, og jeg kommer aldri til å farge håret igjen. Jeg bruker Redken All Soft, både fordi de grå hårene er stivere og fordi jeg fort får tørt hår pga. krøllene.
![]() |
#6 |
Ferdiglada
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vil
Bruker du Redken All Soft til alt? Altså både sjampo, balsam, styling?
![]() |
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilJeg gråner jevnt og trutt nå. Jeg har aldri farget håret og fascineres egentlig mest av hvor lys jeg er i ferd med i bli. Følger jeg min mor så blir jeg lyst, lyst grå. Det tror jeg blir bra.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg bruker sjampo og balsam. Til styling bruker jeg andre greier jeg ikke husker navnet på. Jeg vurderer å kjøpe lillasjampo igjen, fordi nå når det blir litt mer lengde på håret så ser jeg at jeg er ordentlig blond, ikke askeblond, og noe av håret virker gult.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilJeg er velsignet med leverposteifarget hår i utgangspunktet, så fargeforskjellen er ikke så stor mellom det som er grått og det som er min gamle hårfarge. Men de forskjellige hårstråene oppfører seg veldig forskjellige. Det grå håret er sprøtt, mens det andre er helt glatt. Og da er det vanskelig å velge noe som passer for begge deler. Noen tips?
![]() |
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilKan OLAPLEX hjelpe?
Høres flott ut.
![]() |
#11 |
snur
|
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilJeg er veldig spent på hvordan mitt hår blir som grått. Jeg har veldig krøllete hår, men det grå som kommer er helt stritt. Enn så lenge er det bare noen strå innimellom, men det kan bli interessant når det blir mye.
![]() |
#12 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilJeg liker Aveda, men det er for dyrt. Har vekslet mellom Redken soft, extrem inkludert leave-in lotion og color serien. Er helt avhengig av god hårkur fra Aveda, https://no.lookfantastic.com/aveda-d...?rctxt=default. Biosilk og tørrolje fra Nuxe. Nå har jeg litt usynlige striper, men med resultatet enda tørrere hår.
![]() |
#13 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Olaplex er ikke en hårkur på vanlig måte, men skal reparere svovelbindinger som er skadet ved bleking og farging. På et sunt hår vil den ikke ha noen effekt, bare på lommeboka.
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilDette er tråden for meg. Siste farging i mai 2019. Etterveksten er veldig grå og jeg ser virkelig frem til den har vokst seg helt ut.
![]() |
#15 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilJeg har latt håret endres naturlig i mange år og har et når som er ganske salt og pepper. Det er kort, så jeg bruker ikke mye spennende produkter. Jeg har blitt veldig glad i hårfargen min og fornøyd med at jeg en gang tok beslutningen om å la det bli grått. Jeg var helt mørk, så jeg måtte uansett bytte hårfarge.
![]() |
#16 |
Ferdiglada
Sjampo og balsam men det er nok sjampoen som har mest effekt. Eg lar den sitte i så lenge eg orke, det vil seie så lenge som eg skrubbe og shave
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdiglada
![]() Sv: Grått hår, eller Grombre om du vilGammal tråd men ny anbefaling; eg har tatt glansvask uten farge hos frisøren min. Det var ei behandling ho anbefalte for å få meir glans og mindre fuzz men samtidig beholde gråfargen. Det funkar kjempebra og var også forholdsvis billig med 300,-
![]() |
![]() |
|
|