|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Om konger, dronninger, kronprinser og -prinsesserJeg blir så utrolig hissig når jeg vet jeg har rett i en diskusjon og mannen min tar feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om konger, dronninger, konprinser og -prinsesserAltså, for å presisere: Mannen mener at MM selvsagt blir dronning, men at hun ikke skulle vært kronprinsesse, bare prinsesse. Men dronningtittelen blir kun i den forstand at hun er gift med en konge. Det vil si, ikke det samme som f.eks. Ingrid A. komme til å bli, hun blir en "ordentlig" dronning... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Om konger, dronninger, konprinser og -prinsesserJeg er rimeligvis enig i at MM er kronprinsesse, siden det er det Slottet selv sier.
![]() |
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: Om konger, dronninger, konprinser og -prinsesserMette-Marit blir dronning, men aldri regjerende monark, det er det Haakon som blir. Om Kong Harald dør før Sonja, er ikke hun lenger dronning. Vet ikke om hun da blir hetende kongemor (som Dronningmoren i England da hun levde)? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|