|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Haddy og bokaHar vi snakket noe om den her inne?
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Haddy og bokaJeg så henne på Lindmo i går, hun forteller sin historie, hvordan hun opplevde den, ikke Trond sin. Hvilket hun har rett til å gjøre. Jeg oppfattet henne som ærlig og rett frem.
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Haddy og bokaHun er nok ærlig, men jeg sliter med å se motivet. Dette holder jo bare liv i en allerede opprivende og vanskelig sak. Det er jo litt som å mate trollene?
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Haddy og bokaJeg synes det fremstår som et velregissert stunt for å få Giske til å fremstå mer som offeret enn overgriperen.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Haddy og boka
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Haddy og bokaDet gir meg en skikkelig dårlig smak i munnen. Dette er nok en "Giske er et stakkars offer" innlegg i debatten. Sitatet fra Candy var veldig treffende.
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haddy og bokaDet sitatet til candy er vel fra Oma (ho eine varsleren), og det er veldig bra. Eg får også ekkel smak i munnen av boka.
![]() |
#10 |
villende
|
Dette. I tillegg til at jeg opplever det som at hun ønsker å overbevise både seg selv og andre om at det er «riktig» av henne å bli hos ham. At hun ikke er en av de «håpløse» partnerne som ikke evner å innse hvordan partneren faktisk er mot andre. Og så syns jeg hun spytter på varslerne. Det er en GRUNN til at de er blitt trodd, det er jo fordi TGs oppførsel har vært noe alle har visst om, men som Partiet har valgt å se gjennom fingrene med, fordi han har «mæktige venna» og er en type som får til ting. Joda, han har vært flink til å ta vare på de som har tatt vare på ham. Og han har sørget for å hjelpe folk i sitt nettverk opp og frem, fordi det har vært til hans fordel. Samtidig som han har vært en mester til å kvitte seg med folk som har vært uenige med ham og som har sagt ham imot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette over er det jo ganske utrolig at ikke Haddy tenkte over før hun gav ut boken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Haddy og bokaJeg syns den er veldig problematisk. Samtidig så skjønner jeg jo hennes behov for å skrive den, siden hun obviously tror på mannen sin. Hele saken har jo satt henne i et vanskelig lys også, som Gaia påpeker.
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Haddy og bokaOg så tror jeg jo at det er riktig som hun skriver - at varslersakene ble utnyttet max av den andre siden av bordet i APs indre maktkamp. Og det er jo bare så blodharry at det holder, og bra at kommer ut.
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Vel, nå gjør hun nøyaktig det samme selv som hun beskylder andre for å gjøre.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Haddy og bokaAltså, jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at han OGSÅ er utsatt for til dels stygg maktkamp. Men det fritar ham ikke for å være en overgriper.
![]() |
#17 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haddy og bokaJeg er luta lei. Greit det med behovet for å forsvare seg, men nok er nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvordan mener du egentlig at kunnskap om at noen misbruker makten sin for å ekle seg mot kvinner kan utnyttes? Det er jo helt sjukt at han i det hele tatt er politiker fremdeles. Jeg lurer på om jeg egentlig misforstår det du sier her.
![]() |
![]() |
|
|