|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: LørdagsskravlingHjemme i godstolen med strikketøy. Brus i glasset og latte i rosa sløyfe-koppen jeg kjøpte denne uka.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: LørdagsskravlingJeg har kokt kraft i dag og ellers pakker til høstferie på hytta. Vi kjører rett på hytta etter dåp i morgen. Nå skal vi rusle på biblioteket i finværet og låne med oss ferielektyre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LørdagsskravlingPå et eller annet vis smalt jeg i veggen under trening og har forstuet håndleddet.
![]() |
#7 |
bits and pieces
|
![]() Sv: LørdagsskravlingHar fått sjekket synet i dag. Nedslående enda mer minus, tilsammen -1.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: LørdagsskravlingPusler hjemme i dag. Verandamøblene har flyttet ned i kjellerboden for vinteren, et bord er lagt ut for salg på finn, kjøleskapet er vasket, alle planter har fått lit ekstra stell, klær vaskes.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: LørdagsskravlingEr det her dere er, ja!
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: LørdagsskravlingJeg har surra bort halve dagen, men har i alle fall kjøpt bursdagsgave til nevø, rydda kjøkken, bygd lego med minstemann, satt på oppvask og vanna blomster. På tide å legge sammen noe tøy, og kanskje begynne på middag. Mannen farter rundt og bygger hyller og rydder garasje, jeg burde ha tømt resten av drivhuset, slengt sommerblomster på komposten og vaska masse krukker. Kanskje jeg rekker litt før bursdagsfeiring i morgen - hvis jeg klarer å stå tidlig nok opp. Hele høstferien gikk uten skogtur, kanelsnurrbaking eller hagefiksing - får prøve å gjøre mer ut av den neste år.
![]() |
![]() |
#11 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: LørdagsskravlingEg har rydda kjøleskap og no rydder eg fryseren og koker lammefriakssekjøt til i mårra, og har faktisk retta litt rapporter også. Faktisk litt fornøyd med meg sjølv.
![]() |
#12 |
Tatt på
|
![]() Sv: LørdagsskravlingVi har vært ute å bunkret opp for høstferie, ungene gleder seg til late dager hjemme. Ellers er det deilig med en helg helt uten planer.
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Lørdagsskravlingeg var ute på tur med hundene før 0900 i dag. Etterpå har jeg hakket, benet ut, skåret, brunet og styrt på kjøkkenet, og nå ligger jeg i sofaen sammen med to hunder, med headset og mac og ser på Succession. Bliss!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: LørdagsskravlingHer er det stille, til og med bikkja er hos venner.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 05-10-19 kl 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: LørdagsskravlingRolig og deilig lørdag, jeg har avspasering på mandag og feriedag på tirsdag og fredag, og høstferie de andre 2 dagene neste uke. En hel uke ferie er ikke feil. Og 2 av dagene er ungene på skolen, så da håper jeg på kafe med tanteskatt på mandag og helt sikkert kafe med venninne på tirsdag.
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: LørdagsskravlingHar tilbrakt dagen på sprangstevne. Gikk veldig bra i dag 😃 Nå skal det sløves resten av kvelden. Må bare røre sammen en kake til morgendagens stevne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Unik
|
![]() Sv: LørdagsskravlingEg har ei heil veke foran meg, mutt putt aleine. Litt usikker på kva eg skal bruke den til. Så langt har eg vaska kle, bretta kle, rydda kjøkken, strikka ferdig eit sjal. Sånne kjedelige greier. Må finne på noko litt meir spennende dei kommande dagane.
![]() |
#18 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: LørdagsskravlingJeg har gått en lang fjelltur i ensom majestet, det er det beste som finnes. Attpåtil sol fra skyfri himmel. Vasket bad og vasket klær har jeg også gjort. Ikveld skal jeg på kino med tenåringssønn |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: LørdagsskravlingJeg har gjort arbeidskrav 1 av 3 som skal leveres mandag. Vi har hentet unger på flyplassen og spist middag på Burger King siden mellomste har bursdag idag. Nå drikker jeg vin og venter på studiemotivasjon. Har en oppgave til som skal leveres torsdag og har såvidt åpnet bøkene.
![]() |
|
|