|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Jeg ønsker meg en klokke som kan overvåke søvn og puls. Jeg har overhodet ikke store krav, men kjekt om den er relativt nøyaktig. Jeg har som vanlig et budsjett som er så lavt som mulig. Jeg kjøper gjerne brukt også. Hva kjøper jeg? Konkrete tips om modeller osv ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Jeg er veldig fornøyd med min Fitbit Versa, men vet ikke om den tilfredstiller kravet om lavt budsjett da. Men det ligger en del av dem på Finn i hvert fall.
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Fitbit Charge gjør også det, og er litt billigere. Jeg har versjon 2, men jeg tror det er versjon 3 som er i salg nå. Den funker til mitt bruk - skritteller, vekkeklokke, puls og søvnregistrering.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Jeg har også Fitbit Versa og er veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Jeg er fornøyd med Fitbit charge 3.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Jeg har fitbit ionic, og er veldig fornøyd. Overraskende nøyaktig søvnregistrering, og klokka lar seg ikke forvirre av at jeg ikke har et normalt søvnmønster. Den teller ikke strikkingen min som skritt heller, det er et pluss. Eneste minus er at den er litt stor, og må lades cirka hver 4 dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Til det formålet ville jeg definitivt kjøpt en Fitbit HR charge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Jeg gjør dette med min Apple Watch 3. gen, men da bør man ha iPhone og appen SleepWatch på telefonen. Og det er jo mye mer enn pulsmåling og søvnregistrering, da. Men man kan få ganske billige Apple Watch 3. gen brukt nå.
![]() |
#10 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Har selv Apple watch og er fornøyd
![]() |
#11 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Vi har hatt to Fitbit versaer som har dødd. Reklamasjon er veldig greit med Fitbit, men jeg gikk over til Polar. Nå klarer ikke jeg sove med klokke, så vet ikke hvordan søvnmålingen er. Skulle jeg kjøpt fitbit, så hadde jeg kjøpt en Charge 3, den er enkel, men dekker alle dine behov. Ikke stor på armen, heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Veldig fornøyd med min Polar Ignite.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Klokke for pulsmåling og søvnregistrering?Jeg kjøpte en Fitbit Alta HR i ettermiddag. Den ble valgt ene og alene fordi den var billig (599) og har pulsmåling og søvnregistrering. Noe annet tror jeg ikke at jeg trenger pr i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|