|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor kjøper jeg lyspærer billigst?Fysisk butikk. Har det meste tilgjengelig, Clas O, Biltema, Ikea, Europris, Jula osv... Hvor kjøper dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor kjøper jeg lyspærer billigst?Jeg kjøper på Clas Ohlson eller Biltema. Innbiller meg at Biltema er billigst uten at jeg har undersøkt det nærmere.
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor kjøper jeg lyspærer billigst?Jeg vet du sier fysisk butikk, men siden det sikkert er noen som leser her og som vil bestille online, vil jeg nevne at det kan være enorme summer å spare på å kjøpe på amazon dersom man har litt spesielle pærer. Vi har fire lamper hvor pærene koster nesten 400 kroner per stk. Da jeg fant ut at jeg skulle bestille på amazon, fikk jeg dem for rett under 70 kroner per stk, riktignok en 8 pakning, men det var jo helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor kjøper jeg lyspærer billigst?Europris pleier å ha 40% tilbud på alle lyspærer med jevne mellomrom. Da pleier vi å hamstre |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|