|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Verdens beste hårføner?Hårføneren min døde, så i morgen kommer jeg til å se veldig morsom og skakk ut.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Vi har kjøpt en sånn og både jeg og jentene elsker den https://www.elkjop.no/product/stylin...rste-rvdr5222e |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Jeg har en diger GHD. Blåser godt og jeg er veldig fornøyd. Litt tung eneste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Jeg har også airbrush, det tar for lang tid å tørke håret med denne, så jeg føner det halvtørt først, før jeg avsluttet med airbrushen. Veldig fornøyd med den altså!
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Dyson er vel den aller beste, men den er jo uhorvelig dyr. GHD er kjempegod, og er mer overkommelig prismessig.
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Mange skryter av Dyson, ja, men den prisen!! :-o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Jeg lånte en av en kollega og det var en Björn Axén fra OBH Nordica og den var veldig bra. Den var noen år gammel, så jeg vet ikke noe om de nye. Det jeg likte ekstra bra i tillegg til selve føneren var at ledningen var lang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Jeg har fra GHD. Funksjonen er veldig bra, men den er litt tung.
![]() |
#11 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Jeg har en fra Toini and Guy, mener jeg. Den er stor og veldig god, men ganske tung. Jeg har vært rundt å kjent litt på flere typer og det med at de blir tunge når de er kraftige er en greie. Er jo ikke et stort problem om du bare blåser tørt håret, men når man står med rundbørste/flatbørste kan det bli ganske slitsomt i skuldrene.
![]() |
#13 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Ja, det er nok et minimumskrav. Men det er forskjell utover watt også. Den som har blitt hytte-føner er på 2100 eller 2200 watt, med bruker allikevel vesentlig lenger tid på å få håret tørt enn GHD’en som jeg også tror er på 2100 watt.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Verdens beste hårføner?
Jeg har en tilsvarende fra annet merke (Remington) og den tørker håret mitt mye kjappere og mer skånsomt/mindre krusete enn en hårføner |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Jeg har en fra Philips. En stor og god, men ikke så tung at det er slitsomt. Tørker håret mitt kjapt og greit, men det er ikke sånn veldig tykt.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Jeg måtte også tenke meg om, og har nok hatt føneren min siden 1990!
![]() |
#19 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Verdens beste hårføner?Min er også fra det glade nittitall og den bør byttes ut
![]() |
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() Sv: Verdens beste hårføner?
Jeg ELSKER denne! Jeg har ikke rørt verken vanlig føhner eller rettetanga etter at jeg fikk den.
![]() |
|
|