Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Verden for mine føtter - men har så dårlig tid! (Trenger tips til helgetur)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 20:05   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verden for mine føtter - men har så dårlig tid! (Trenger tips til helgetur)

Vi har fått tilbud om barnevakt en helg i september. Fra fredag til søndag. I den anledning må vi benytte anledningen til å reise bort. Jeg sjekker det ene alternativet etter det andre, og det ble plutselig for mange valg. Så da spør jeg dere her inne, om hva dere synes er den ultimate turen å ta ved vår aller første barnefrie helg. Vi vil spise mye god mat, drikke enda mer god vin, og få med oss en hel haug av kirker eller katedraler, museum, gjerne en forestilling av et eller annet slag, litt shopping etc. Med andre ord er det ikke Lofoten eller noe sånt vi er ute etter. Vi skal heller ikke til Paris eller Roma, for der har vi nettopp vært. Ei heller København eller Stockholm, hvor vi støtt og stadig er innom. Det må også gå direktefly, vi har ingen tid å miste på å sitte på en flyplass.

Vanskelig? Kom gjerne med tips!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.