|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tilbud på mobil på Black Friday?Fjortenåringen sin mobil sluttet å virke for et par dager siden. Trodde det var simkortet, men det er nok telefonen. Den er gammel og godt brukt, en av mine gamle.
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?Har kjøpt brukt herfra flere ganger, og vært fornøyd (inkl en gang en tlf ikke var som forventet, og vi fikk god service og superrask erstatningstlf): |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?Mobilen begynte å virke igjen i dag tidlig! Lettet jente.
![]() |
#4 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?Jeg kjøpte nytt batteri når min datters telefon begynte å fuske - det funket. Kan være at hun har den en stund til da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?Yngste her kjøpte brukt mobil på finn i sommer, nå gjør eldste det samme, den skal hentes om et par timer. Iphone 8 begge to, 3000 kr pluss frakt (oppkrav) for den ene, 3200 for den andre.
![]() |
#6 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?Jeg har kjøpt brukt telefon til to av tre unger i år på finn. Har vært nøye med kvitteringer osv. og har spart flere tusen på det. Vi kjøpte ganske nye telefoner, så jeg betalte en god del for dem, men betydelig mindre enn nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|