|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor kjøper man offisielle billetter til BroadwayVi skal til NY i vinterferien, og jentene vil se Wicked. Jeg vil nødig bli lurt. Så hvor kjøper man billetter online?
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøper man offisielle billetter til BoradwayTicketmaster eller direkte på showets offisielle side er i alle fall safe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvor kjøper man offisielle billetter til BoradwayJeg pleier å bestille billetter direkte på det aktuelle teateret. Kan godt bruke musikal-sider for å orientere meg, men selve billetten kjøper jeg direkte fra showstedet. Musicalsider har ofte færre muligheter for å se salkart og velge sete, og det kan være dyrere (enten at de har påslag i billettprisen, eller at man får billigsete til goldcircle-pris). Det hender også ved bestilling direkte på teateret at det kan være noen muligheter for å kjøpe pakker med servering, reservert bord i pausen og den slags. Så har jeg stor glede av å saumfare salkartet for randsonene av de dyreste billettene, kjøpe setene akkurat ved siden av - og kjenne på onkel Skrue-følelsen av å sitte 20 cm fra et mye dyrere sete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor kjøper man offisielle billetter til Boradway
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøper man offisielle billetter til BoradwayTakk :-) Da gjør vi det.
![]() |
|
|