|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Den aller beste hårkrølledingsenHva er det som funker best og kjappest for en ungdom som av og til vil krølle langt, tykt og glatt hår? Ser det er mange slags apparater ute og går. Gammeldags krølltang, krøllstav, rettetang, en slags rettetang med litt krøll på seg, varmluftsbørste, snurrende skumle krølltenger som selv trekker håret til seg og ruller det opp, a.la denne...
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Den aller beste hårkrølledingsenMin erfaring fra eget hår er at jeg liker rettetangen jeg har fra ghd (en dyr sak) bedre enn krølltangen med tilhørende hanske (stav egentlig, men den heter krølltang) fra Remington.
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Den aller beste hårkrølledingsenJeg kjøpte en rimelig fra Remington og er godt fornøyd. Hun med tykt hår kan få korketrekkere hele dagen, med spray og høy varme. Jeg og yngste bruker mindre varme, og er glade for den funksjonen.
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Den aller beste hårkrølledingsenÅ krølle hår med rettetang er veldig enkelt om man bare kan teknikken. Aller enklest er det med en liten, smal rettetang. Men det er altså en teknikk som må læres. Det beste er å lære seg det. Så slipper man unna med en dings. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Den aller beste hårkrølledingsen
Jeg får det veldig godt til på mitt eget hår altså, og lillesøsters, så det er ikke noe i veien med teknikken. Hun har bare veldig tungt og glatt hår som ikke vil ta krøll særlig lett. Og uansett mengden spray før og etter så henger det lille som måtte bli av bøy rett ned etter en liten stund.
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den aller beste hårkrølledingsenRettetang er vanskelig synes jeg. Det blir VELDIG mye krøll plutselig, så det egner seg bare til karneval omtrent. I alle fall i mitt hår. I tillegg sliter de veldig på tuppene. Jeg bruker stor krøllbørste, men får bare til å lage vipp nede med dem, ikke å lage bølger. Har lyst på en sånn fra Dyson som suger til seg håret, men de er alt for dyre og har ikke prøvd, så det skjer nok aldri. Evt. en krøllstav. Frisøren min bruker det på meg og det ser veldig lett ut ( |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|