|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Trolldomsakademiet - voksneVi har, i et anfall av overmot meldt oss på Trolldomsakademiet. Mini skal være med.
![]() |
#3 |
I endring
|
![]() Sv: Trolldomsakademiet - voksneNå vet jeg at jentungen er i gode hender. Hun er også påmeldt og det blir hennes fjerde. Jeg har da IKKE meldt meg på, så tøff er jeg da ikke.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Trolldomsakademiet - voksneEldstemann har vært med før og syns det var stas, så mini gleder seg helt vilt - vi voksne også altså, då nå driver vi på å leter etter klær å ha på oss. Og lurer litt på hva vi har begitt oss ut på.
![]() |
#5 |
I endring
|
![]() Sv: Trolldomsakademiet - voksneHadde jeg bare klart å oppfylle min magiker sine ønsker om kutte. Hun fikk ny tryllestav nå når vi var i Budapest så det var jo toppers, men de klærne er jo t kapittel for seg selv.
![]() |
#6 |
I endring
|
![]() Sv: Trolldomsakademiet - voksneDa er jo hus og rollefordeling kommet. Jentungen gleder seg nok en gang. Ekstra kjekt tror jeg det blir da hun er oppfølger i år.
![]() |
#7 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Trolldomsakademiet - voksneGutta gleder seg også vilt! De er førsteårselever, og jeg er litt spent på hvordan de takler hattesermonien. Jeg har meldt meg som frivillig, så kan jeg være i nærheten om nødvendig.
![]() |
#9 |
I endring
|
![]() Sv: Trolldomsakademiet - voksne
Jentungen er i Taurus.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trolldomsakademiet - voksneDet høres gøy ut! For et par år siden hadde eldste elsket dette.
![]() |
#13 |
lettere utlada
|
Har du fått noe mail om oppmøte osv? Jeg har ikke hørt noe. Satser på trivselsvakt selv egentlig. Har skrevet mulig rolle, men gjorde det litt sent.
![]() |
#14 |
|
Ja har fått mail og info om oppmøte og oppgaver og sånt. Send dem en melding og spør?
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trolldomsakademiet - voksneKan noen fortelle litt mer om dette? Høres gøy ut! Nettsiden var ikke oppdatert. I Oslo eller kun i Bergen? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|