|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Hai-finne? (Svømming)https://www.smartasaker.no/no/artikl...RoCUsQQAvD_BwE
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hai-finne? (Svømming)Ja, Minsten fikk en slik i sommer til bruk på dypet og den funker nøyaktig slik den skal. Hindrer ikke naturlig bevegelse og kroppen ligger korrekt i vannet.
![]() |
![]() |
#3 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hai-finne? (Svømming)Har dere prøvd svømmepølse? Det brukte mine på svømmeopplæring inntil de var selvgående (-flytende
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hai-finne? (Svømming)
Takk for svar! Lurer på om dette kan være julegave til minstesnupp. For i dag så jeg hvor fornøyd hun var med armringer, men jeg vet at de ikke er optimale. Sitter den godt, også på en litt liten kropp (underkant av 16 kg)?
![]() |
#5 |
trenger lading
|
Slik jeg kaller slange?
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Ja, Minsten har også brukt ringer og det er, som du også nevner, ikke optimalt. Og i verste fall kan de jo skli av i lek. Så selv om vi alltid er med ham, så var vi på jakt etter en bedre løsning i sommer. Tidligere har han i hovedsak badet i basseng, mens nå har vi kjøpt hytte ved innsjø, så da måtte han ha noe som ikke hindret svømmingen hans, men som gir han (og oss) den ekstra sikkerheten på dypet. Den festes med borrelåsstraps så tror det skal gå fint med 16 kg. Mener det står kg anvisning på pakken. Mange bruker disse i svømmeopplæring da disse får kroppen i riktig stilling og alt fritt.
![]() |
![]() |
#7 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Ja, det er sikkert det samme som du kaller slange, en isoporlignende sak. Nei, hun må jo føle seg trygg med den. Vi lærte at barna skal ligge med pølsa under armene, helt inn i armhulene. Og det er ingen grunn til å vente med svømmeføtter hvis hun vil ha dem på. De finnes i ørsmå størrelser og gir god oppdrift og hjelper til med å lære fraspark og selvstendighet. Småtassene på kurset vårt spant rundt i bassenget i en viss fart med føtter og pølser.
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hai-finne? (Svømming)Mine to yngste elsket sine haifinner, de er geniale. Og de klarte fint å sette den på selv, så det er helt klart noe av det beste vi har kjøpt.
![]() |
|
|