|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boksKjøpte ny eple--tv-boks i går - de har blitt dyre siden sist!!
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boksKjære tid, det var voldsomt. Me kjøpte ein på Elin til 200. Han spurte ikkje om noko. Dei funka, den.
![]() |
#3 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boksHva er det den nye epleboksen har som den gamle ikke har? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boksDen nye har visst mye høyere oppløsning, og for at den skal komme over til TV-en, så må man ha ny kabel også.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boksSe, det er derfor jeg spør her og ikke på butikken!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boksOj, det var dyrt. Vi kjøpte nylig en xiaomi mi Box s som også er 4K og der fulgte det med HDMI. Og den kostet 7-800 kroner tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boks
Google typenummer? Det er i hvert fall lite poeng med dyr kabel hvis du likevel ikke får 4K på TV-en, går jeg sterkt utfra? Jeg har en eldgammel TV men en ny AppleTV, og bare fniste da selgeren prøvde seg med kabel. Før jeg dro mannen ut, siden han er en fyr som kjøper svindyre STRØMkabler til høyttalerne.
![]() |
#10 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-bokshttps://www.dinside.no/data/ikke-bet...kabel/71485278 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boksDet er denne TV-en her, jeg klarer ikke helt å forstå hva den klarer å motta...
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boksDen har ikke 4K, Polyannna. Full HD er hakket under tror jeg? Se under oppløsning.
Fra internett:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 4K-HDMI-kabel ledning til ny eple-tv-boksSå da bruker jeg en HDMI-kabel jeg finner i skuffen.
![]() |
|
|