![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Bærbar til gamingStraks 13-åringen vil ha ny bærbar til å game med.
![]() |
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bærbar til gamingVil anbefale å kjøpe på Elkjøp. Da kan dere levere tilbake om han ikke er fornøyd med ytelsen e.l. Veldig kjekt da man kan teste ut litt over tid. Da Poden kjøpte så testet han og pappa'n ut to mot hverandre.
![]() |
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bærbar til gamingJeg anbefaler å kjøpe hos komplett eller multicom. Da får du mer for pengene enn hos elkjøp og trenger ikke teste den ut. Sist redigert av Isolde : 03-01-20 kl 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Bærbar til gamingJeg ville sjekket ut her; https://www.komplett.no/category/216...ing-pc/baerbar
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Bærbar til gaming
Jeg tror skjermkortet her blir for dårlig. Det bør vel helst være av typen GeForce
![]() |
#6 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Bærbar til gamingJa, det er skjermkortet jeg var mest usikker på på den. Men tror det var et av de bedre av de som lå ute der.
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bærbar til gamingHardisk og Ram har luker man kan åpne og bytte. Så det kan de fleste klare. Hovedkort og grafikkort bytte ikke engang min man og han er elektroniker. Han kan, men han gjør det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|