|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Beste hårkuren?Hvilket produkt er den aller beste kuren for veldig tørt hår?
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste hårkuren?Aveda Damage Remedy serien er min favoritt. Hårkuren har jeg brukt mest. Kjøpes hos frisører eller på nett. Og kosmetikk kan vi importere som før til 1. April hvis jeg har forstått riktig.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Beste hårkuren?Jeg bytter på, annen hver gang med fuktkur og proteinkur. Aner ikke om de er best men har fra Redken. Den i gull og den blå. Håret mitt er bedre enn på lang tid.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Beste hårkuren?Nå har jeg bestilt Olaplex nr 3 og en sjøgrønn sak fra Kerastase. Jeg har nylig brukt opp den i gull fra redken og har hatt Olaplex nr 5 tidligere. Og innehar en menge glatte, smoothe og antifrizze kremer og serumer. Jeg har også noe fra VITA.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Beste hårkuren?shu uemura art of hair urban moisture.
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Beste hårkuren?
Fant den til 400 på Lookfantastic nå. Noterer meg til neste bestillingsrunde.
![]() |
#13 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Beste hårkuren?Det høres som du har likt hår som meg, Karamell. Jeg bytter på med John Frieda Dream Curls (shampoo og balsam) fra Vita (se det jeg skriver til CD rett under her) og Lush sin Trichomania (shampoo i fast form) og American Cream balsam. Jeg bruker alltid John Frieda Dream Curls hårskum for å samle krøllene etter vask før lufttørking. Secret Agent etterpå for ekstra definisjon. Den bruker jeg også påfølgende dager etter håret er børstet etc.
Jeg har en krølltopp som har vært helt håpløs å finne ordentlige produkter til. Det skal liksom ingenting til før han har den lyseste afroen man har sett ever
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Beste hårkuren?Ved siste vask hadde jeg i ren argan olje fra The ordinay i håndkletørt hår.I titllegg til en sånn smoothekrem fra KMS som jeg har. Først så det ut som det ble wetlook på meg, men neste dag var wetlooken borte og håret bare blankt og pent. Krøllene i overhåret kom ikke tilbake, men det var ingen frizz og håret kjennes mykt ut å ta i. Produktene jeg bestilte (beskrevet over her et sted) har ikke kommet enda.
![]() |
|
|