|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Jeg er blitt alene om et vedlikeholdskrevende hus, og tilhørende hage. Det er pinlig å innrømme at jeg ikke har peiling. Jeg har nå nettopp gitt opp forsøket på å skru en skrue inn i veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?YouTube.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Kurs kjenner jeg ikke til, men YouTube er din venn i alt slikt. Google «how to use a screw driver», og jeg er ganske sikker på at det finnes en video om akkurat det du lurer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?YouTube, ja, der er alltid svaret. Jeg fikk i tillegg en kompis til å se på hva jeg burde ha av verktøy for å kunne overleve sånn cirka alene.
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Eller gode venninner kan komme innom på kaffe og gi et minikurs i materialundersøkwlse, gipsplatens lunefullhet, din venn stenderne og mollyplugger.
![]() |
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Learning by doing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?YouTube, venninner som kan lære deg om lunefulle gipsplater, og ikke minst: øvelse gjør mester. Eller, om ikke mester, så blir man i hvertfall ganske fort komfortabel med verktøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Det er bare å hive seg uti det. Jeg er singel, og klarer "alt" selv. Jeg måtte bare prøve å finne ut av ting, og nå som YouTube finnes, er det jo en drøm i forhold til på 90-tallet, da jeg flyttet hjemmefra.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?YouTube.
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?YouTube. Og spør en venn om å forklare/vise.
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Det er vel nettopp slikt man har FP til? (Og YouTube og Pinterest. Alt finnes der.)
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Det viktigste med å skru ting i vegger er å vite hvilken vegg det er. Gips, mur, spon, panel?
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Hvis dere skal henge opp bilder eller lignende i gipsvegger, slår jeg et slag for denne kroken om dere vil ha bilder hengende der det ikke er stender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Svigerfar som er byggmester og superhandy sverger til youtube når han skal lære noen nye triks, jobbe med et nytt materiale eller verktøy han ikke har vært borti før.
![]() |
#17 |
--
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?
Denne typen: https://www.clasohlson.com/no/p/44-3458-2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?Jeg tenker venninner og champis. For alle livets utfordringer, egentlig.
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?
Takk for smarte tips, spesielt den der kroken ser veldig hendig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|