|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Tannkost, tannkrem, helosan. Medisiner. Hårbørste. Sjampo.
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Tannkrem, tanntråd, tannbørste, deo, ansiktskrem, bodylotion, ansiktsvask, og avhengig av type tur: mascara, rouge, øyenskygge og parfyme.
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Tannkrem, tannkost, deo, hårbørste, rettetang/rettebørste, shampoo og balsam for jeg er allergisk mot mange fra hoteller. Og foundation, farger øyevipper så slipper maskara. Har sminkefjernerklut fra ejno. Prøver å ha minst mulig veske med meg. Hater å bruke lang tid i sikkerhetskontrollen. Skal jeg bare over natten på jobb dusjer jeg dagen før så jeg kan la mesteparten være igjen hjemme. Har også en god del medisiner. Både for daglig bruk og nødstidsfeller. Klarer ofte å få all bagasjen under sete foran meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Tannbørste, tannkrem, deo, dusjsåpe og sjampo litt avhengig av hvor jeg skal, barberhøvel, sminke, hårstylingprodukter. Jeg har sjelden én toalettmappe.
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Ørepropper, tannbørste og deodorant. Som et minimum. Aldri overnatting uten tilgang på ørepropper.
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Elektrisk tannbørste, tannkrem, mellomtannbørster, deo, sjampo, balsam, hårbørste, q-tips. Kanskje litt sminke hvis jeg skal noe spesielt. Alltid nesespray hvis jeg skal fly, jeg får veldig lett øreproblemer hvis jeg er det aller minste tett i nesa.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Tannbørste, tannkrem, ansiktskrem, deodorant, negleklipper, hårbørste og medisiner.
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Toalettmappa mi ødelegger bestandig på vekta. Skjønner ikke helt hvorfor men har med endel som er "nødvendig" for meg..
![]() |
#13 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Litt avhengig av hva slags tur det er. Men tannbørste, ørepropper, medisiner, tannkrem, mascara, fuktighetskrem, deo og parfyme er alltid med. Hårvasken tar jeg på morgenen før jeg drar. Da trenger jeg ikke å vaske det før mandagsmorgen igjen. Hvis jeg skal på noe som krever litt pynting, har jeg med mer sminke i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Kommer an på type tur. Helgetur med fly der jeg bare har håndbagasje blir noe annet enn helgetur med bil. Er det fredag til søndag kan jeg godt finne på å vaske håret på fredag og så ikke ha med shampoo og balsam, jeg kan uansett ikke bruke det de har på hotellet til mitt hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Minimum av sminke (med mindre det er snakk om fjelltur/hyttetur), minst eyeliner, mascara og rouge. Innebærer helgeturen pynting har jeg også med foundation, øyenskygge og leppestift.
![]() |
#16 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Må: Medisiner, tannkrem, tannbørste, deo
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Jeg bruker ikke sminke, kremer eller noe, og ikke deodorant heller (behovet forsvant mirakuløst da jeg ble slank) og trenger derfor kun tannkost, tannkrem, tanntråd og nesespray. Nesespraybehovet er 100% mentalt, jeg bruker den sjelden, men må vite at den er der...
![]() |
![]() |
#18 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Kommer alt an på hvor jeg skal, men deo, tannkost, tannkrem, hårbørste og hårspray er alltid med.
![]() |
#19 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Jeg har dobbelt sett med favorittsminken, med ett av dem liggende i en reisetoalettmappe som bare kan nappes med seg. Det er det pudderfoundation, solpudder/rouge og highlighter, med koster til. Og så en øyenskygge og maskara samt vippetang. Høres mye ut, men mappen er 20x15 cm og bare halvfull.
![]() |
![]() |
#20 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
![]() Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?Er på vei hjem fra helgetur nå, og da hadde jeg glemt hårbørste og bomullspad til å fjerne sminke. Så det skal jeg fylle på. Ellers har jeg alt jeg bruker oppi der i småflasker, så blir jo mye å dra på. Men det er så kjedelig å mangle noe når du ikke kan få tak i noe der du er.
![]() |
|
|