|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() En dag i din hunds liv?Vil dere som har hund fortelle litt mer om hverdagslivet med deres hund? Hvordan ser er vanlig mandag ut hos dere? Og helg?
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Skavise. Sist redigert av Gaia : 26-01-20 kl 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Tusen takk for svar!
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Jeg har to hunder - Bichon havanaise 8 og snart 3 år gamle. De står opp når vi står opp - den eldste nekter å stå opp før mannen står opp, den andre står gjerne opp med meg i helgene. Mine spiser ca 80 g tørrfor hver per dag.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Vi har en "rottman", altså blanding av Rottweiler og Dobberman. 30 kilo ren godhet i en 8 år gammel kropp.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Hva slags hund har dere? Vi har en Wheaten Terrier |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Jeg har en dachs på snart tre år.
![]() |
#8 |
villende
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?
Det aktivitetsnivået jeg beskriver er typisk et høyt aktivitetsnivå. Og det avhenger både av hundens personlighet og hva man legger opp til i når hunden er valp. De aller fleste hundene jeg kjenner får betraktlig mindre enn det vår får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Kanskje relevant med en dag i valpens liv også, for å se hva man går til i starten? :knegge: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Det er også overhengende fare for å bli skrulletussete. Jeg tar meg stadig i å ha lange diskusjoner med pelsen, han har lange ører som fanger opp alt og avbryter meg aldri.
![]() |
#12 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: En dag i din hunds liv?
Goldens er fantastiske, det er det du vil ha.
![]() |
#13 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Hva slags hund har dere? Engelsk springer spaniel
![]() |
#14 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Hva slags hund har dere? Rufsete doodle-blanding på 10 mnd, ca 20 kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
♡
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Hva slags hund har dere?
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Hva slags hund har dere? Sist redigert av Anne C : 27-01-20 kl 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
geskjeftig
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Jeg oppsummerer så langt med at det ser ut til at en times tur om dagen er et rimelig aktivitetsnivå, i tillegg til doturer og litt lek. Det skal vi greie. Det blir ikke en times tur om dagen per person.
![]() |
#18 |
can-jur
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Vi har to små. En CKCS som er 11 år og en blandingshund på drøyt seks kg som er to år.
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Storpuddel! Står opp og legger seg når jeg gjør det. Typisk B-vesen altså. Løper i hagen 20 min hver morgen og ymse turer ut i løpet av ettermiddagen, fast times tur hver kveld. Det er er greit hverdagsnivå for ham, men han trenger noen langturer (tre timer minst) i løpet av et par uker for å være en ekstra lykkelig hund. Spiser, øh, to skåler tørrfôr pr dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En dag i din hunds liv?Type hund: Labrador
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 27-01-20 kl 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|