|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Deppa av snømangelDenne vinteren har altså vært sååå stusselig... Jeg bor i Oslo og har fått gått på langrenn EN gang!! Jeg blir så deppa av at det er så mørkt og at jeg ikke får gått langrenn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg er VELDIG glad for å slippe slaps og hålke.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg er sur for at vi ikke har hatt snø nok til å lage skiløyper i lysløypa mi, så jeg har ikke gått på ski en eneste gang. Håper det blir et par snømåneder!
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg er utrolig glad for å slippe snøen, jeg er ikke noe vintermenneske og holdt på å gå fra sans og samling for to år siden når det var så sykt mye snø. Jeg følte at jeg ble kvalt av den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg er ikke deppa av snømangel, men hadde ikke blitt lei meg om det kom snø igjen. Dessverre har det vært en del glatte steder likevel så Mutter'n har holdt seg mye inne og det er ikke bra for henne. Det er jeg litt deppa over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Deppa av snømangel
Enig!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Deppa av snømangelHer kommer det snø - så regner det, så fryser det på - og jeg er innmari lei av holkeføre.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg vil også ha ordentlig vinter. Med stabilt noen få minus og snø. Blir også trist av det her!
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg er lei meg for at det ikke er skiføre, men når først galt skal være, så er jeg glad for at det stort sett har vært tørt. Ikke slaps, ikke hålke. Fin asfalt å løpe på.
![]() |
#11 |
This is normal!
|
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg elsker snø og skigåing og er så heldig at jeg bor et sted der jeg har snøen nære nok til at jeg får gått jevnlig på ski i nydelige løyper.
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deppa av snømangelHer har det ikke vært noe snø denne vinteren, og det har ikke vært mye glatt eller kaldt ute heller. Jeg er takknemlig for mildværet, som gjør at kroppen slipper å være så vinter-stiv som den pleier, men det er litt kjedelig at ungene ikke har fått en eneste tur på akebrett eller ski. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg elsker denne januarmåneden! 5 pluss, helt bare veier og fin vintersol er perfekt for en helårssyklist og -fotballmamma. Jeg går uansett lite på ski i hjemtraktene og savner ikke snøen på en flekk. Det er praktisk og behagelig med det været vi har vært så heldige å ha nå.
![]() |
![]() |
#14 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg er kjempeglad. Dette er værmessig den beste januar'en vi har hatt på årevis.
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg setter pris på at det ikke er glatt, men jeg skulle gjerne hatt snø, men enda mer ønsker jeg meg sol! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Deppa av snømangelDet er veldig mye lysere allerede her jeg bor. Før jul var det mørkt rundt halv fire, mens nå runder klokka fem før det er helt mørkt.
![]() |
![]() |
#17 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg er forsåvidt fornøyd med at det ikke er snø i lavlandet, men på hytta derimot |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Deppa av snømangelJeg synes det er mørkt og trått, savner snø. Langrennsskiene mine ble stjålet i fjor, så jeg hadde ikke kommet meg på ski likevel, men det er noe med muligheten.
![]() |
#20 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deppa av snømangelHer er hele byen holke, ser ut som istiden. Jeg hadde glatt (
![]() |
|
|