|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttSå sprøtt det enn virker når man hører om det - man bare må se. Jeg har det på, ser litt, og blir av en eller annen grunn veldig, veldig betatt. Det samme skjedde med Hurtigruta den gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttSamme her. Vakre Svalbard!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttJeg har sett litt og synes det er flott!
![]() |
#4 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttOg vi får tur med jobben til gubben. Svalbard mars-april 2021
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttSvalbard er magisk! Har veldig gode minner derfra.
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttJeg gløtter innom i ny og ne, sitter ikke klistret.
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttKjerringa mot strømmen her .... kan ikke forstå at noen gidder å bruke tid på sakte tv. Prøvde å se på hurtigruten, og på Svalbard, og det får meg til å lure hvordan noen kan orke å jobbe som sikkerhetsvakt.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttJeg gidder ikke å bruke tid på å se på et sånt sakteprogram. Mannen sluker alt på TV, så jeg får det rett som det er med meg likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttJeg er for rastløs til å følge med og synes de utvanner konseptet veldig. Gøy den første gangen, nå er det vel litt mer oppbrukt.
![]() |
#10 |
heimføing
|
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttHos meg sto det på som bakgrunn hele helga, men denne uka er så travel at jeg rekker ikke slå på tv'n annet enn for å se de seriene jeg følger med på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttJeg er hjemme med sykt barn, og har det på i bakgrunn istedet for radio. Har sett noe, men sitter ikke klisteret lizzom.
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttDet er en gåte for meg at noen klarer å følge med på sakte-tv.
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttHutrigruta så jeg mere på, interessant å se steder jeg har vært og pleier å være - og interessant å se steder der jeg kjenner folk men aldri har vært sjøl. Var jo noen kjentfolk å se innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttJeg har fulgt flere av sakte-TV- programmene med stor interesse (med nasjonal strikkekveld som min absolutte favoritt
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt
Samme her - noe så dørgende kjedelig. Jeg er generelt fullstendig uinteressert i naturprogrammer, alltid vært det. Svalbard har jeg behendig styrt unna.
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt
Og så er det opptak fra august. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttJeg ser heller ikke på annet enn helt sporadisk, men jeg vil MYE heller se på sakte-TV enn alle disse seriene jeg hører folk fortaper seg i. Jeg kjeder vettet av meg av Greys og stort sett alt slikt. Mine døtre foreslår stadig serier jeg bør streame, og siden jeg ofte er syk og ligger på sofaen, gjør jeg hyppige forsøk, men jeg har så langt ikke funnet noe som fenger. Jeg skjønner ikke konseptet, tror jeg. Jeg foretrekker lydbøker, og det kan også kombineres med sakte-TV uten lyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttJa, og MYE heller sakte-tv enn alle realityseriene og konkurransene som ser ut til å være det eneste alternativet på lineær TV. Love Island, Ex on the beach, Farmen, 71 grader nord, og hva som måtte gå til enhver tid. Sying, baking, snekring, matlaging. Makeover av mennesker, hus, restauranter, hager, økonomi etc. Folk på camping og folk i syden.
![]() |
#20 |
Øyboer
![]() Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minuttFikk med meg noen av de skriftlige kommentarene. Fikk meg til å tenke at de som lager programmet kjedet seg litt og. «Det er en sjøløve» «enda en sjøløve» «og det er noen mennesker» |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|