|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Nettside til ungenes fritidsaktivitetJeg har tatt på meg å lage ny nettside til en av ungenes fritidsaktivitet. Tenkte kanskje å bare bruke wordpress og koble den opp mot domenet deres, men er det andre tilbydere som er bedre?
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Nettside til ungenes fritidsaktivitetDen er aller mest tenkt som informasjon til nye medlemmer. Til kommunikasjon mellom foreldre/barn som allerede er med brukes en lukket Facebook gruppe.
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettside til ungenes fritidsaktivitetWordpress går vel for å være bra, både brukerfunksjonalitet og mulighet for utvikling. En stor organisasjon jeg er med i bruker Wordpress i bånn, og over tid er det lagt på publisering av arrangementer, påmeldings- og beskjedssystemer m.v. Det er brukt litt penger på IT-hjelp, men begynte som en enkel wordpress-side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Nettside til ungenes fritidsaktivitetJeg synes også at Wordpress er et fint sted å starte. Med gratisversjonen kan man lage en statisk side slik at den ikke ser ut som en blogg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Nettside til ungenes fritidsaktivitet
Hva med en åpen Facebookside?
![]() |
#7 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Nettside til ungenes fritidsaktivitetTakk tror jeg går for wordpress da! De har en åpen Facebook-side også, men der forsvinner liksom den ryddige infoen i masse nye ting som foregår. Jeg innbiller meg også at nye foreldre gjerne googler og ser på en skikkelig laget Webside før de går på Facebook? Ser for meg å oppdatere websiden en gang i halvåret eller så.
![]() |
#8 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Nettside til ungenes fritidsaktivitetJa en oppdatert nettside er alltid fint. Min erfaring er at sidene ofte har gammel og utgått informasjon. Men høres ut som du kommer til å holde den.
![]() |
|
|