|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvordan unngå at venner blir varslet når jeg trykker delta på et arrangment?Det tror jeg kommer an på personvernsinnstillingene på selve arrangementet. Hvis det er offentlig, så vil det vise at du er interessert.
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hvordan unngå at venner blir varslet når jeg trykker delta på et arrangment?Jeg også tror det ligger i selve arrangementet (er ikke sikker så spent på om noen sier noe annet)
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2013
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan unngå at venner blir varslet når jeg trykker delta på et arrangment?Tror det går. Når du har trykket «kommer» får du et valg om hvem som skal se det. Hvis du trykker på «kun meg» tror jeg ikke andre ser det.
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvordan unngå at venner blir varslet når jeg trykker delta på et arrangment?
Nå måtte jeg sjekke, og det har du jammen rett i. Har ikke lagt merke til den funksjonen før, er den ny kanskje? Eller så melder jeg meg aldri på arrangementer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|