|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Piercing i Oslo (eller hull i ørene, da)13-åringen har snakket litt om hull i ørene i det siste. Hun er aktiv alpinist og det er upraktisk å gjøre det om vinteren (hjelm- problematikk), og om sommeren elsker hun å bade, nærmest uansett temperatur. Så tror jeg at vi har et lite vindu i slutten av april/begynnelsen av mai.
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Piercing i Oslo (eller hull i ørene, da)Pinpoint er kanskje det eneste som tar imot barn og unge. Yngste fikk hullet ørene, og nye hull tas der.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Piercing i Oslo (eller hull i ørene, da)Jeg har god erfaring med Pinpoint.
![]() |
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Piercing i Oslo (eller hull i ørene, da)Begge mine barn har piercet/tatt hull i ørene på Pin Point. Anbefales herfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tøff
|
![]() Sv: Piercing i Oslo (eller hull i ørene, da)Å, ja. Jeg og stemmer i og sier PinPoint. Jenta mi fikk hull i ørene der i februar i fjor og de var så flinke med henne at hun snakker om det enda. (Dessuten fikk hun et nytt perspektiv på hva som er feminint selv om det var veldig annerledes).
![]() |
#8 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Piercing i Oslo (eller hull i ørene, da)Fantastiske PinPoint. Utrolig flinke.:-)
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Piercing i Oslo (eller hull i ørene, da)Jeg gikk inn i tråden for å skrive at vi var veldig fornøyde med PinPoint da snuppa piercet ørene sine som 10-åring. Men jeg ser at det kanskje ikke var en ny opplysning akkurat.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Piercing i Oslo (eller hull i ørene, da)Jeg fikk nesten lyst å ta en oslotur for å gi jentene hull i ørene når den tid kommer, ene og alene for å gå på pinpoint når tiden kommer....
![]() |
|
|