|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Hvor kan jeg lage en quiz?Jeg vil lage en quiz for jobben der vi nå sitter i hver våre hus.
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan jeg lage en quiz?Du trenger ikke å være sammen for å ta en kahoot. Nå er kahoot blitt gratis, og i premiumutgaven kan man f.eks. lage en challenge. Da setter man en tidsfrist på kahooten, og så kåres en vinner når tiden er omme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor kan jeg lage en quiz?Haha, nei ikke så nøye, men i Kahoot har man ikke tid til å google ihvertfall. Man må gjerne få hjelp fra unger, mann og bikkje.
![]() |
#5 |
I endring
|
![]() Sv: Hvor kan jeg lage en quiz?Challenge på kahoot løser saken det altså, du kan sette tidsfrist på hvert spørsmål og varighet på challengen, her har jeg en gående på jobb frem til kl 15 i dag. Litt skuffet over "oppmøte" men det er travle dager så det får være godkjent.
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan jeg lage en quiz?Læreren her delte skjermen sin med elevene i google meet, med spørsmålene i kahooten, også svarte elevene på telefonene sine.
![]() |
|
|