|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Skal du ha påskeferie?Ja, det lurer jeg på? (Det jeg egentlig lurer på er om du skal ta ut feriedager) Vi teller litt på knappene her ... Vet ikke helt hva vi skal gjøre i ferien så ...
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Skulle på hytta, men blir hjemme. Ser an da om jeg evt. jobber hjemme noe man-ons.
![]() |
#3 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Tenker ta ut ferie som vanlig. Gjør det vel enda vanskeligere for arbeidsgivere om alle skal holde på feriedagene sine til krisen er over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Som lærer har jeg alltid påskeferie. Men jeg studerer i tillegg, så det blir nok mest studier. Hvor mye ferie det egentlig blir kommer helt an på når vi skal tilbake til skolebyggene våre igjen. Vi hadde ingen planer for påsken før korona, og har det i alle fall ikke nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Jeg hadde planer om å avspassere mandag til onsdag. Ungene er jo hjemme og jeg tror jeg tar fri ja, om jeg er greit ajour med oppgaver, evt jobber jeg noen timer, vi får se. Vi skulle ikke noe spesielt. Dagsturer på fjellet om været tillater det, trolig hjemmepåske, skulle vært sammen med mine foreldre men det utgår.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Vi har blitt oppfordret til å ta fri, så jeg gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Skulle vært ei uke i New York, har søkt ungene fri to dager, satt opp avspasering på meg selv og mannen skulle ta litt ferie. Nå er jeg lærer så det blir en uke fri uansett, men regner med mannen bare har fri helligdagene. Det er ikke bare, forresten, for tidligere jobbet han skift og hadde nærmest aldri fri alle påskedagene.
![]() |
#8 |
By the Sea
|
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Vi reiser sjelden bort i påska, så for vår del er det ikke sånn at påsken ikke er verdt noe som ferie om vi ikke skal være på en hytte eller reise bort.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Mannen har vakt i påska, så blir meg og ungene hjemme. Vi bruker sjelden å reise vekk i påska, men blir nok ikke like mye stas med påskeferie for ungene i år. Tenker å pynte litt og kjøpe inn påskeegg slik at det iallefall blir litt ekstra koselig. Håper på litt fint vær etter hvert, hadde hjulpet med litt fint vårvær fremover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Jeg hadde fri i fjor og jobber de tre hverdagene i år.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Jeg tenker at fridager sammen, hjemme, er helt greit for etter tre uker med hjemmekontor og hjemmeskole og hjemmebarnehage kombinert, ser jeg frem til dager da vi kan pusle i hagen, gå tur, bake boller og alle disse tingene. For i vår hjemme - hverdag er det slitsomt å dekkes alles behov i løpet av dagen og da utgår mye av det jeg har lyst å gjøre sammen med ungene
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Ja, og det ser jeg frem til! Nå hadde vi uansett planlagt hjemmepåske i år, så for oss blir det ikke så stor forskjell.
![]() |
#14 |
Tatt på
|
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Bare avspasering på onsdag, for mamma skulle egentlig komme på besøk. Nå er jo besøket avlyst, men har fått beskjed fra leder at innvilget fri bør vi ta. Er en rimelig intens tid på jobb.
![]() |
#15 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Skulle spare fridagene til London-turen etter påske.
![]() |
#16 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Nei, skulle i utgangspunktet hatt fri og vært på nytta, men det blir hjemmepåske og jobb. Helt greit slik som situasjonen er nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glad
|
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Ja jeg tar fri. Det jeg ikke ser fram til er å finne noe å underholde oss med alle fridagene, som ikke bare blir skjerm. Skal iallefall bli godt å ha tid til noen lange gåturer for meg selv i dagslys.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Nei, men regner med jeg jobber hjemmefra som nå. Planen var å være hjemme og også treffe familie fra Oslo som kommer på hytta i Blindleia. De kommer jo ikke. Vi vurderer å ta dagstur til hytten og ha piknik ute der (det er ikke vår hytte). Så blir det nok film, mye turer ut, god mat og kos sammen.
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Jeg skulle hatt lærerpåskeferie, men nå må jeg kanskje pusse støv av gamle kunster og jobbe som sykepleier. Det er helt greit siden hyttepåska er avlyst og siden det er behov for sånne som meg denne våren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Skal du ha påskeferie?Jeg har satt meg opp på ferie, og kjenner det blir godt etter uker med hjemmekontor og hjemmeskole. Får finne på noe vi kan gjøre hjemme evnt ta noen dagsturer i nærheten.
![]() |
|
|