|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Krekar er ute av landetHelt utrolig,men nå er han sendt til Italia. Tror dere Krekar er ute av nyhetsbildet, iallefall for de neste årene? Han må sone dommen i Italia nå, må han ikke?
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetJeg gjetter på at det kommer en og annen "slik soner Krekar i Italia"-reportasje.
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetListhaug og Kallmyr kunne godt stått seg frå å feire med kake foran pressen.
![]() |
![]() |
#6 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krekar er ute av landetTotalt uspiselig. Mannen har en familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetPå tide!! Det er kanskje usmakelig med kake, men dette er det mange regjeringer som har jobbet knallhardt for å få til, og den kjeltringen har pinadø klart å skvise maksimalt ut av, og misbrukt maksimalt, asylinstituttet og rettsstaten, og jeg må si jeg forstår trangen til å feire.
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Krekar er ute av landetDen feiringen var vel ikke innenfor de fastsatte avstandene for sosial kontakt. Rart at de feirer, de som ikke oppfylte løftet sitt til velgerne! -Han skal ut! -Dag én! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetHaha, gøy at det skjedde ETTER at de gikk ut av regjering!
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Krekar er ute av landet
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetHah, ja herlig at han ikke kom seg avgårde før FrP hadde forlatt bygningen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetKakestuntet var usmakelig med haug på. Igjen: Jeg er så glad for at ikke den gjengen er i regjering i disse tider. Voksne folk ved makten er fine greier.
![]() |
![]() |
#14 |
En som trener
|
![]() Sv: Krekar er ute av landet
Helt enig! Men synes ikke kake er så gærnt jeg.
Ja, det er gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetJeg tenker good riddance, men syns kakefeiring er skikkelig dust. Ikke at jeg ble særlig overrasket, Listhaug og FrP er jo som på sitt vanlige usmakelig harry.
Sist redigert av Tallulah : 27-03-20 kl 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Krekar er ute av landetSom jeg leste ett eller annet sted i dag: "Kaka så god ut, men stuntet er uspiselig". Kunne ikke sagt det bedre selv, men ingenting overrasker meg fra den kanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetJeg synes det er et merkelig tidspunkt å flytte folk rundt på, skulle tro det ville vært enklere å bare beholde ham i fengsel her til situasjonen var mer under kontroll i Italia.
![]() |
#19 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetDet er visst noen dager siden Meling var ute og kritiserte italienske fengsel, men jeg måtte bare dra opp Krekars beskrivelse av norske fengsel.
Jeg må bare dra opp dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Krekar er ute av landetHvis han misliker fengsel så innmari, både her og der, så får han la være å bryte loven, da, både her og der.
![]() |
|
|