|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() AprilsnarrI dag har jeg sjekket litt i avisene, men har ikke sett noen åpenbare forsøk på aprilsnarr. Kanskje jeg er for trøtt?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AprilsnarrHar visst heller ikke sett noe, men har ikke lett heller når jeg tenker etter.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Aprilsnarr
Både ja og nei. Vi kan ha godt av å le litt nå, i hvert fall kjenner jeg at det hadde vært godt, så hvis det er noe uskyldig og harmløst som lages et spinn på synes jeg det er OK. Men jeg skjønner hva du mener altså. Det kan fort bli veldig feil!
![]() |
#7 |
Ad astra
|
![]() Sv: AprilsnarrIkke i avis eller media, men Junior har akkurat startet skoledagen, og på LMS'et lå en hilsen fra skolens rektor. Hen sa at at hen hadde fått beskjed fra kunnskapsdepartementet om å kvalitetssikre at elevenes akademiske progresjon var slik det skulle være, og rapportere tilbake til KD. Men siden noen av lærerne er i karantene, var det vanskelig for lærerne å få sjekket dette hos elevene. Hen hadde imidlertid funnet ut, at siden hen ikke kunne dra på hytta i påsken, så skulle hen heller reise rundt til alle elevene og undersøke om de hadde gjort skoleoppgavene sine og eventuelt ha opplæring med de hjemme hos elevene. Junior var litt sånn "Yeeah.....? :O "
![]() |
#10 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AprilsnarrVi fikk aprilsnarr på morgenens talenotat fra læreren til 3.-klassingen. Hun fortalte at myndighetene i Oslo har bestemt at dagene med hjemmeskole skal tas igjen i sommer, at altså 17 skoledager må hentes inn igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AprilsnarrAlle må levere tilbake dorullene er en fra lokal avis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() Sv: AprilsnarrKommunen hos oss har annonsert at skolene åpner igjen i påsken med en skiftordning slik at det ikke blir så mange elever av gangen i skolebygget
![]() |
![]() |
#15 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
Kanskje er dette en avtalt spøk fra kommunens side, for den beskjed fikk knerten av læreren sin også.
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: AprilsnarrSjefen min har gitt beskjed om at vi er lånt ut til NAV hele påska for å bistå med saksbehandling. De skulle være litt snille med oss og vi trengte bare jobbe 6 timer hver dag.
![]() |
![]() |
#18 |
TittelTøs
|
Jeg vil ha en Dronebib!
![]() |
#20 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AprilsnarrRørosmeieriet har inngått samarbeid med lokalt bryggeri og tapper påskeøl på melkekartonger.
![]() |
|
|