|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva slags drivhus skal jeg ha?Jeg ønsker meg drivhus. Planen var å bygge selv av gamle vinduer, men jeg innser at jeg ikke har helse til store byggeprosjekter lenger. Ny plan er derfor å kjøpe et byggesett. Jeg ønsker meg selvsagt noe som er holdbart, ser ok ut og som kan fungere både som hjem for tomater, agurk og andre vekster som ikke liker klimaet her, men jeg vil gjerne også ha plass til en stol eller to. Jeg har stor hage, så det er økonomien som setter grenser. Jeg har tenkt max 15000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva slags drivhus skal jeg ha?Jeg var der du er forrige uke og i mellomtiden har jeg funnetto drivhusgrupper på Facebook.
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva slags drivhus skal jeg ha?Bare sånn til advarsel, så er det en god del mikk med å montere et ordentlig drivhus også.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva slags drivhus skal jeg ha?
Jeg skal ikke bruke det om vinteren. Jeg har heller ikke tenkt å varme det opp tidlig på våren slik min nabo gjør, hun bruker etter hva hun selv sier 12-1500 kr i måneden på strøm til drivhuset fra februar til mai. Jeg har plass til frøplanter innendørs, så drivhuset skal kun brukes i den perioden det varmes opp naturlig. Kanskje litt lagring av potter og hageredskap på vinterstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva slags drivhus skal jeg ha?Syns Felleskjøpet sitt ser bra ut og har en bra pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|