|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?Bakgrunnen her på hjemmekontoret er jo så ymse, så mutefunksjonen i Teams benyttes ofte på PC. Men ofte liker jeg å kjøre korte møter via Teamsappen på telefonen i stedet. Men da finner jeg ikke noen mulighet til å mute/ fade ut bakgrunnen. Fins det en slik løsning mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?Når jeg bruker telefonen så dropper jeg som oftest video. Egentlig er video sjelden nødvendig. Jeg bruker den stort sett bare i starten av møtet, for å si hei, eller om det er nye mennesker jeg ikke kjenner, for å bli litt mer kjent.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?Nei, jeg har ikke funnet den muligheten på telefon/iPad. Litt avslørende når den du har møte med ligger i senga eller er på telttur...
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?Mulighet til å endre bakgrunn handler om hvor bra skjermkort man har, vil tro det er derfor man ikke får det opp på mobilen.
![]() |
|
|