|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Positive ting med kåråna!La oss fjase litt over de postive tingene med Covid-19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Vovve ved føttene hele dagen.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Sånn uten å fjase pleier vi si at når fireåringen legger seg på fanget til pappa, det er fordelen med hjemmekontor. Mer kos.
![]() |
#9 |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg bruker ikke penger på mat heller.
![]() |
#11 |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Ja!!! Dette er det andre av mine år i fau, og fau er 17. Mai komité. Derved slipper jeg muligens unna med 1 av 2 år på 17. Mai!
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Mye mer tid. Vi kan sove en time lenger fordi vi ikke bruker tid på transport, det er aldri problemer med å få til middag innimellom aktiviteter. Ungene gjør skolearbeid på dagtid, så det er ikke lekser på ettermiddagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Lenger tid på å komme inn i bunaden til konfirmasjon, bedre tid til å lage fotobok og andre ting jeg begynte å få knapt med tid til å gjennomføre. Det er jo leeeenge til oktober.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg har takket være korona fått fart i sakene og kjøpt elsykkel. Så slipper jeg stappfull t-bane (og nei, jeg har ikke sponset ruter og fornyet månedskortet mitt nå når jeg ikke tar kollektivt). Skal sjekke om jeg kan feste henger på sykkelen. Da kan jeg storhandle med den.
![]() |
#17 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg kan begynne og slutte 1 time tidligere på jobb! A-menneske |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Ja, for svarte - kanskje jeg også skulle skaffe meg elsykkel. Da slipper jeg å ta kollektivtransport, og penger bruker man jo uansett ikke i disse dager. I tillegg har jeg jobba så mye i påsken at jeg får en veldig fin elsykkel for overtidspengene.
![]() |
![]() |
#19 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Kos med ungene. Tid til å planlegge og tilberede middager. Ingen skal kjøres en eller to ganger hver ettermiddag. Lite treningstøy å vaske. Jeg slipper 8 timers møter på jobb. Jeg slipper mange sosiale avtaler hjemme og på jobb, savner kanskje 10% av de. Jeg slipper å sykle 40 km daglig.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Bedre tid på godt og vondt. Kjenner at jeg hang litt vel mye i stroppen før dette så pulsen har gått ned. Mannen er hjemme og pus er fornøyd med alle hjemme hele tiden. Kidsa er glad for at de ikke må gå i tog 17.mai |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|