|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Zoom: Får ikke dele iPhone-skjerm i møteJeg har et lønnlig håp om at alle har blitt skikkelige ringrever i Zoom og kan hjelpe stakkars meg som bare akkurat har kommet i gang.
![]() |
#2 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Zoom: Får ikke dele iPhone-skjerm i møteJeg måtte sjekke, og jeg har valget, men av en eller annen grunn får jeg ikke lov på grunn av noe sikkerhetsgreier jeg ikke skjønner hvordan jeg skal gå rundt. Muligvis fordi jeg har installert duet som jeg bruker til å ha iPad som ekstra skjerm?
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Zoom: Får ikke dele iPhone-skjerm i møteJeg kan fortelle at jeg «løste» problemet ved å kommandere fjortenåringen til å låne meg en aldrende og lite brukt iPad, som viste seg å håndtere Zoom helt utmerket, og som lar meg bruke det integrerte whiteboardet direkte uten noe Airplay-styr. Skjønner fortsatt ikke hvorfor Airplay-muligheten bare forsvant.
![]() |
#4 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Zoom: Får ikke dele iPhone-skjerm i møteNei, det er merkelig, jeg har den både på PC og Mac!
![]() |
|
|