|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Hvor kjøpe Mac?Frøkna trenger en Mac, denne er en del av utdannelsen hennes. Hun skal b.la ha hele Adobe-pakken på denne. Jeg er 100% grønn når man snakker om ram og minne.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor kjøpe Mac?
Det er viktig at de som selger den har litt kunnskap kjenner jeg, ettersom vi er litt i tvil selv hva hun faktisk trenger. Eplehuset - noen som har erfaring med ekspertisen der? Ser det er den du kanskje mener i Storgata. Vi har en her også.
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor kjøpe Mac?
Eplehuset, ja.. Jeg bruker ikke Apple selv, men har vært på den butikken og fått veldig god hjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor kjøpe Mac?Ikke bruk Elkjøp, de har tradisjonelt hatt dårlig kunnskap om Mac og forsøker gjerne å selge et par ting man absolutt ikke trenger: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe Mac?Bruker kun Eplehuset selv. Der kan de Mac
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe Mac?Vi fant en helt grei på en på Finn
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor kjøpe Mac?Vi var på Eplehuset og der var de dønn ærlige. Ikke kjøp Mac før i juli, da har vi studentkampanje, det er noen 1.000-lapper å spare. Den hun skal ha koster nær 30' og hun har jobbet for hver krone og spart, så de tusenlappene vil hun ha med seg.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 04-06-20 kl 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|