|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?Om man har en 3 år gammel iPhone, der batteriet er crap, har det noe for seg å skifte batteri? Eller er det bare å begynne å tenke ny telefon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?Jeg har en Samsung fra 2016 som jeg byttet batteri på i fjor. Den virker som gull. Den havnet tom i vannbøtta et lite sekund i Koronanedstengningen og jeg tok den opp idet den ploppet og fikk den igang igjen etter 2 dagers tørk.
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?Har med hell kjøpt batteri på Clas Ohlsson. Ellers er utfordringen med gamle epler særlig at det brått blir slutt med funksjonalitet når oppdateringene faser ut gamle tlf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?Min datter betalte nylig 500 kr for å få skiftet batteri på en iPhone 6 fra 2015. Hun fikk også garanti på batteriet. Det var definitivt verdt det. Batteriet var ubrukelig, men telefonen forøvrig er bra nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?Jeg hadde definitivt skiftet batteri, med andre ord. Tre år er ikke gammelt i mine øyne. Jeg eier en iPhone fra julen 2017, og den anser jeg fortsatt som ganske ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|