|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Rafting i SjoaEr det noen som har vært på rafting i Sjoa? Trenger litt tips her, hva er morsomst (hel dag eller 3 timer?), overnatting, mat, overlever jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Rafting i SjoaJeg har raftet i Sjoa og det var kjempegøy. Men man må være forberedt på at man kan falle i vannet. Det var jeg, broren min og faren min. Pappa fikk dette i 60-årspresang. (Faren min er i langt bedre fysisk form enn meg.)
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Rafting i SjoaJeg har bare vært på familierafting, men anbefaler Sjoa rafting. Flott sted å bo, god mat og hyggelige folk.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Rafting i SjoaHiawata var på dette med skolen i høst, og likte det godt. Han var skeptisk til rafting, og gledet seg til juving. Når han kom hjem mente han at han hadde undervurdert rafting, og overvurdert juving.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Rafting i SjoaHusk å tisse før du tar på våtdrakten. Å være tissetrengt og rafte er litt utfordrende... Har jeg hørt.
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rafting i SjoaTakk for tips alle! Da er rafting og juving bestilt. Grugleder meg, men om det er noe for alle, så går det nok bra. Er ikke redd for vann noen av oss, og det er vel hovedsaken. Tissing er notert, Blånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Rafting i SjoaJeg har raftet flere ganger i Sjoa. Jeg ler så jeg er helt stiv i ansiktet fra jeg setter meg i båten til vi er ferdige. Helt fantastisk tur. Håper det er mye vann i lågen, da får man ekstra mye fart.
![]() |
|
|