|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hundepass/kennel TrondheimPlan A for hundepass gikk i vasken, så vi må finne et sted for hunden i 4-5 dager. Er det noen som har en anbefaling? Ser at det finnes en del private passere, men jeg går meg litt vill i alternativene.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hundepass/kennel TrondheimLiten labrador, 29./30.7 - 3. august.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hundepass/kennel Trondheim
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hundepass/kennel TrondheimÅ!!
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hundepass/kennel TrondheimSå nydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hundepass/kennel TrondheimHun er supergodt oppdratt og er fin å gå tur med for hun kan faktisk gå fot. Og hun er grei å ha i hus (så lenge man ikke har hund i hus allerede som er ganske territorial).
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hundepass/kennel Trondheim... eller som husker henne som komplett ellevill valp som i tillegg var så frekk at hun stjal en kos fra den territoriale sin pappa.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hundepass/kennel TrondheimDa har jeg en anbefaling å komme med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hundepass/kennel TrondheimJa!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|