|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Smykker til hverdagsJeg er generelt lite opptatt av smykker og bling, men jeg liker å føle meg fin. De siste tjue årene har jeg hatt et fast halssmykke, gifteringen og en diamantring jeg fikk i morgengave. Både mann og smykker har nå blitt vraket og jeg har det siste halvannet året stort sett gått uten.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smykker til hverdagsLiker du emaljesmykker Favoritten min er serien boble fra embla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsEnig med Pegasus - er også mest glad i emaljesmykker. Det eneste «problemet» med dem er vel at de gjerne har klare farger og ikke passer til alt. Jeg liker også Embla, og i sommer kjøpte jeg meg en mindre variant (kjede) fra Opro. (Grønn, ja.
![]() |
![]() |
#6 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg liker enkle ting i gull. Singapore halskjede (tynt vridd halskjede, ser ut som det glitrer), Armbånd av lignende type. Enkle øredobber med en «diamant» (ikke ekte). Går med dette hele tida, uansett hva jeg ellers har på meg.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg har sansen for https://huldresolv.no
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsjeg har, etter nesten 20 år uten noe i ørene begynt å gå med små gullringer i ørene. Ikke store hoops, men små, litt tykke.
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg må søke opp alle merkene dere nevner, jeg kan visst ingen.
![]() |
#10 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg er begeistret for smykkene fra Juhls sølvsmie - du kan kjøpe på nett, eller i butikk på Bryggen i Bergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg foretrekker enkle gullsmykker. Mine faste er et armbånd, en helt enkel gullring jeg arvet etter min grandtante, så har jeg min oldemors giftering, og min mors forlovelsesring. (Som har en svær røktopas og egentlig er ganske prangende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smykker til hverdagsSe om du liker smykkene til Bjørg https://bjorgjewellery.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg har som regel på meg kjole, skjørt eller mønstrete bluse/topp, så jeg føler meg pyntet nok i klærne. Derfor liker jeg små, litt enkle øredobber og halssmykker best. Efva Attling, Secrets by B, Gulldia er merker jeg har kjøpt/fått i det siste. Perleøredobber bruker jeg også masse.
![]() |
#14 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg er veldig glad i Daisy-øredobbene mine fra Georg Jensen. Finnes både i sølv, gull eller med små diamanter. Kanskje det er noe for deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg har endel herfra https://www.annevera.no/butikk og liker dem veldig godt. Overkommelig pris og norsk design!
![]() |
#16 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Smykker til hverdagsDette har jeg, kan brukes uten bjerkebladet også:
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg har et fast halssmykke i gull som jeg har gått med i snart 13 år (fikk det da jeg hadde født knerten). Det er lite og enkelt, men nå har det liksom grodd fast.
![]() |
![]() |
|
|