|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Min datter hippien, fem år gammel, vil ha mørkerosa hår. Og la meg bare avklare med en gang: Om du vil kommentere at det er uheldig å farge barnehår, at det er farlige stoffer i hårfarge eller at naturlig er best, så er du velkommen til å starte en helt egen tråd om det, så skal jeg ignorere den med hjertens lyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?HUN ER SÅ FIN! Men jeg vet ikke svaret på det du spør om. Jeg tror de fleste rosafarget vil vaskes ut, men noen saktere enn andre. Hva med Directions? Det var det vi drev med back in the days.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Jeg har fulgt en lignende prosess fra sidelinjen i sommer, og et triks er visstnok å først bruke sånn shampo som gir kald tone i håret. Jeg tror shampoen er lilla, og skal ta bort gulskjær. Da blir rosafargen skarpere.
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?
https://www.dragenshule.no/products/...ise-directions
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Colorista funker dårlig, det er jeg helt enig med deg i. Ikke blir det skikkelig rosa og ikke holder det lenge. Vi hadde en brunette innom oss titt og ofte i fjor og hun farget med sånn semipermanent farge, tror denne her: https://www.blivakker.no/product/314...-shocking-pink
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Dette har jeg erfaring med. (Også med å forsvare hvorfor jeg mente at det måtte være greit nok at småjenter farget håret.)
![]() |
![]() |
#8 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Min datter farget håret rosa for noen år siden. Hun er ganske blond, men ikke så lys som din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Bleking skal vi ikke, det kan godt vente noen år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Det mellomblonde barnet mitt har hatt minimal effekt av disse som vaskes ut. Fargene sitter noe bedre på den lysere broren, men fargen blir sjelden like fin som på bildet. Vi blir lurt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Jeg har farget sønnen min sitt hår med sånn manic panic hårfarge. Varer ikke akkurat lenge på ubleket blondt hår, men han var godt fornøyd. Arctic fox og directions er vel også mye brukte merker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?konditorfarge sitter jo avsindig lenge i hår - men kanskje ikke helt innafor å gni inn hår i det heller?
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Manic Panic har mine også brukt med hell. Riktignok turkis. Den varte ikke så lenge, men fargen var skikkelig knall. De brukte den som heter amplified tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Vi farget rosa i mørkeblond hår, kanskje antydning til brunt hår. Det syntes ikke. Da ble det bleking og da ble det knallrosa.
![]() |
#19 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Jeg brukte i sin tid Fudge paintbox på mitt naturlig blonde hår, og det ble knallfarge av det altså.
![]() |
#20 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?Min datter som har sånn cirka samme hårfarge i utgangspunktet, har brukt en fargebombe fra Revlon, den heter Nutri Color Creme i fargen Purple Red (nr 500), og den gir skikkelig knallrosa hår som varer en god stund. I tillegg er den som en balsam for håret, så den sliter ikke noe særlig. Vi har kjøpt på Normal til rundt 130 kroner eller der omkring, og den holder til flere behandlinger.
![]() |
|
|