|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg har en venn på facebook som jeg ikke kan slette, nært familie forhold. Jeg har satt instillinger slik at denne personen ikke ser mine innlegg og historie, men hen ser fortsatt hvis jeg liker eller kommenterer på f eks en bedrift sitt innlegg. Kan jeg hindre hen å se mine kommentarer og likes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: FacebookJeg har noen på en begrenset venneliste. Da tror jeg ikke de ser noenting.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: FacebookOg når du er inne på profilen din kan du se hva en bestemt venn ser. Da trykker du på den lille knappen med tre prikker under navnet ditt, og velger "vis som".
![]() |
#6 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook
Ja det får jeg til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rockesøster
|
![]() Sv: FacebookJeg ga beskjed til mitt nære familiemedlem som holdt på slik (og gjerne ringte meg for å spørre om noe h*n hadde observert av min aktivitet på FB) at om h*n ikke ga seg f... i det der ville vedkommende bli blokkert. Det hjalp.
![]() |
Emneord |
stalker |
|
|